Natwerk ontwikkelt nieuwe Febo-kledinglijn

Natwerk ontwikkelt nieuwe Febo-kledinglijn
  • Bureaus
  • 18 jun 2018 @ 12:47
  • 14018 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

De badslippers van Febo vorig jaar waren goed voor een heuse viral, nu blijkt dat verantwoordelijk bureau Natwerk een nieuwe kledinglijn voor het foodmerk heeft ontwikkeld.

Tenminste, afgaande op het optreden van rapper Donnie afgelopen weekend op Pinkpop waar hij gehuld in Febo-merchandise was te zien. Reinier Steures, managing strategy partner bij Natwerk, laat weten: 'Dat was insane. De reacties op zijn Insta-post gaan helemaal los.'

Ook influencer Lizzy v/d Ligt lijkt fan te zijn: 'Febo made me do it'.

 

Houd deze website in de gaten voor meer nieuws omtrent #FeboFashion.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken