Secret Escapes omarmt sceptische houding Nederlanders
- Bureaus
- 28 jun 2018 @ 10:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Commercials
- 28 jun 2018 @ 10:09
- Lucas Boon
Reiswebsite Secret Escapes heeft een tv-commercial ontwikkeld met 'de sceptische houding die vaak typerend is voor Nederlanders' in de hoofdrol. Verantwoordelijk bureau is JWT Amsterdam.
Secret Escapes wil hiermee onderstrepen dat exclusieve reisaanbiedingen op de website wellicht onwerkelijk lijken, maar dit niet zijn. De commercial is gebouwd rondom de bekende uitspraak 'Het lijkt te mooi om waar te zijn...'
Bas Korsten, creative partner van JWT Amsterdam, laat weten: 'In plaats van tegen deze gezonde dosis vertrouwen van Nederlanders in te gaan, hebben we er een creatieve draai aan gegeven. Secret Escapes is gevat en stijlvol en biedt haar members verbazingwekkende kortingen, hierdoor zijn we ervan overtuigd dat het merk deze boodschap kan uitdragen.'
Rebecca Allen, head of market bij Secret Escapes, zegt: 'Het doorbreken van de Nederlandse marktconventies is de sleutel om Nederlandse reizigers meer vakantie te kunnen bieden voor hun geld.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- secret escapes
- jwt
- j. walter thompson amsterdam
- reiswebsite
- rebecca allen
- bas korsten
- jwt amsterdam
- reizen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing