Secret Escapes omarmt sceptische houding Nederlanders

Secret Escapes omarmt sceptische houding Nederlanders
  • Bureaus
  • 28 jun 2018 @ 10:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Commercials

Reiswebsite Secret Escapes heeft een tv-commercial ontwikkeld met 'de sceptische houding die vaak typerend is voor Nederlanders' in de hoofdrol. Verantwoordelijk bureau is JWT Amsterdam.

Secret Escapes wil hiermee onderstrepen dat exclusieve reisaanbiedingen op de website wellicht onwerkelijk lijken, maar dit niet zijn. De commercial is gebouwd rondom de bekende uitspraak 'Het lijkt te mooi om waar te zijn...'

Bas Korsten, creative partner van JWT Amsterdam, laat weten: 'In plaats van tegen deze gezonde dosis vertrouwen van Nederlanders in te gaan, hebben we er een creatieve draai aan gegeven. Secret Escapes is gevat en stijlvol en biedt haar members verbazingwekkende kortingen, hierdoor zijn we ervan overtuigd dat het merk deze boodschap kan uitdragen.'

Rebecca Allen, head of market bij Secret Escapes, zegt: 'Het doorbreken van de Nederlandse marktconventies is de sleutel om Nederlandse reizigers meer vakantie te kunnen bieden voor hun geld.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken