Shaun Voogd verruilt Blauw Gras voor Heldergroen

Shaun Voogd verruilt Blauw Gras voor Heldergroen
  • Bureaus
  • 29 jun 2018 @ 11:05
  • 20380 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaCreatieDigitaal

Shaun Voogd is de nieuwe creatief directeur van Heldergroen. Hij vertrok als creatief directeur bij Blauw Gras en gaat samen met Sander Veenendaal leiding geven aan het vernieuwde team van Heldergroen.

Voogd brengt een schat aan ervaring met zich mee, opgedaan bij bureaus als Havas Boondoggle en Dear Amsterdam. Bij Heldergroen begint hij aan zijn tweede klus als creatief directeur. Hij is één van de vele nieuwe gezichten van het Haarlemse bureau. 

Sander Veenendaal, directeur van Heldergroen: 'Shaun is een ontzettende verrijking voor het bureau. Hij brengt kennis, enthousiasme en daadkracht mee. Op dag 1 was hij gelijk onderdeel van het team. We zijn bright green brothers.'

Positieve impact 

Heldergroen werkt voor merken met idealen. Dat sprak Voogd aan. 'Door campagnes te maken die een positieve impact hebben kan je de wereld elke dag een beetje mooier maken. Daarvoor zit ik bij Heldergroen precies op de goede plek.'

Naast Shaun verwelkomde Heldergroen vier andere nieuwe mensen. Tiesja Huizenga gaat aan de slag als bureaumanager, ze werkte hiervoor bij Mood for Magazines en Studio Room. Toos Hartog stopte met freelancen en begon als vormgever en DTP’er. Siebe Anbeek, voorheen werkzaam in de ngo-sector, is senior copywriter. Fieke van Woerkom was zeven jaar marketingmanager bij Oilily en wordt projectmanager. 

Shaun Voogd: 'Campagnes maken met positieve impact.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken