Spryker kiest Dept als strategisch partner Benelux
- Bureaus
- 12 jun 2018 @ 10:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwkomers
- 12 jun 2018 @ 10:43
- Sjaak Hoogkamer
E-commerce platform Spryker kiest Dept als strategisch partner en breidt daarmee haar werkzaamheden uit in de Benelux.
Spryker investeerde begin dit jaar 22 miljoen dollar om internationalisering mogelijk te maken en sprak al snel de wens uit lokale partners te vinden in Nederland, België en Engeland. De e-commerce markt ontwikkelt zich in razend tempo en vraagt om innovatieve oplossingen. Wat nog miste was een besturingssysteem, waarmee organisaties in alle bedrijfstakken hun bedrijfsmodellen konden digitaliseren, om zo hun online sales een boost te geven. Met flexibiliteit in plaats van standaardisering als doel betrad Spryker uiteindelijk als eerste de markt met een modulair besturingssysteem. Dit maakt het niet alleen mogelijk om customer interfaces, zoals voice technology, IoT en blockchain sneller te implementeren, maar ook om een snelle time-to-market te garanderen.
Toegevoegde waarde
‘De naam Spryker was bij Dept al meerdere keren gevallen,’ aldus Tim de Kamper, Director Commerce bij Dept. ‘Zo werkten ze al nauw samen met superReal, dat begin dit jaar onderdeel is geworden van ons netwerk. Voor Dept is Spryker absoluut van toegevoegde waarde, omdat we onze klanten nu kunnen laten kiezen uit technologische oplossingen die voor hen het meest geschikt zijn.’
Alexander Graf, ceo bij Spryker, voegt daaraan toe: ‘Het ontdekken van nieuwe markten zat al langere tijd in ons achterhoofd. Gezien het brede en steeds groter wordende netwerk van Dept zagen wij in hen een sterke partner. We kijken ernaar uit om onze activiteiten in de Benelux uit te rollen en klanten daar van dienst te kunnen zijn.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk 4 keer genomineerd voor...
- Kruidvat wil autoriteit op gebied van beauty worden
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Woedend wint Samsung Climate Solutions pitch
- Chocomel aast op samenwerking met Hak
- ING-campagne rond en in Schiphol draait om ‘unieke verhalen’
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing