Bas Dokter commercieel directeur van Fjuze

Bas Dokter commercieel directeur van Fjuze
  • Bureaus
  • 24 jul 2018 @ 13:09
  • 18887 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieSalesEvenementPersonalia

Bas Dokter is de nieuwe commercieel directeur van eventbureau Fjuze. Hij heeft vijftien jaar ervaring in de media in verschillende rollen zoals redacteur, producer en eindverantwoordelijke voor sales.

Dokter (36) werkte onder meer bij 3FM, Sky Radio Group, TMG en sinds 2017 TradeTracker (zie bovenstaande foto). Dokter en Fjuze werkten eerder intensief samen tijdens de eerste editie van het event TMG 24/7.

'Met veel plezier kijk ik terug op de intensieve samenwerking met Fjuze', zegt Dokter. 'Ik sta te popelen om succesvolle events als Healthy Fest (Hotel), het Nationale Vuurwerk en Bright Day verder uit te bouwen en te werken voor mooie opdrachtgevers als KPN, Schiphol, Volksbank, Defensie, Activision en RTL. In eerdere functies werd ik ultiem gelukkig van het ontwikkelen van crossmediale concepten in combinatie met de beleving van unieke events. Die combinatie heb ik bij Fjuze gevonden.'

Klaas Rohde, oprichter en directeur van Fjuze: 'Geweldig dat Bas ons team komt versterken. Met zijn stevige ervaring in (cross)media en zijn gedrevenheid om nu de volgende stap in de eventwereld te gaan maken, is hij een energieke en belangrijke aanvulling die ervoor zorgt dat we met mooie partnerships onze projecten verder kunnen gaan uitbouwen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken