Dawn Foods kiest Benk

Dawn Foods kiest Benk
  • Bureaus
  • 9 jul 2018 @ 09:43
  • 12391 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesActivatieKlantenFood

Dawn Foods gaat in zee met Benk. Het activatiebureau gespecialiseerd in Joint Marketing heeft voor zijn nieuwe klant een campagne ontwikkeld rondom Halloween, waarmee bakkers uit Europa in beweging worden gebracht.

Michelle de la Motte, senior marketingcoördinator Dawn Foods: 'Halloween is voor alle bakkers een belangrijk moment, dit wilden we speciaal maken. Benk is erin geslaagd om deze Halloween activatie op effectieve wijze door te vertalen naar de winkelvloer. Met het door hen ontwikkelde mechanisme kunnen we onze doelgroep op creatieve wijze bereiken en activeren. We kijken uit naar een mooie samenwerking.'

Bastiaan Krips, Joint Marketing Director van Benk: 'Dawn Foods heeft ons gevraagd om mee te denken op het creatieve vlak inclusief een excellente executie. We hebben een onderscheidend concept ontwikkeld, waarmee we het Halloween-moment claimen. Een mooie internationale klus, we gaan deze activatie uitrollen in maar liefst elf landen.'

Dawn Foods draagt bij aan het creëren van onvergetelijke momenten. Uitgangspunt is dat klanten en families overal ter wereld op het merk moeten kunnen rekenen om bijzondere momenten speciaal te maken. Dawn Foods biedt een compleet assortiment hoogwaardige en betrouwbare mixen, basis ingrediënten, icings, taartspiegels, vullingen, diepgevroren deegproducten en geheel afgebakken producten voor de levensmiddelenindustrie wereldwijd.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken