Dept werkt voor Beiersdorf

Dept werkt voor Beiersdorf
  • Bureaus
  • 9 jul 2018 @ 10:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertisingDigitaalKlantenPitches

Beiersdorf, bekend van bekende merken als Nivea, Labello, Hansaplast en Eucerin, kiest na een pitch voor Dept als digitale partner.

Een intensief pitchtraject ging vooraf aan Beiersdorfs keuze voor Dept als nieuwe digitale bureau voor Nederland. Dept gaat aan de slag met de digitale strategie, social, eCRM, online sites en analytics. Daarnaast gaat het bureau samen met de bestaande partner bureaus aan de slag om activaties en productintroducties voor de merken te ontwikkelen.

Ivo Wesemann, head of marketing bij Beiersdorf Nederland: 'We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat een compleet pakket kan leveren en digitale creativiteit, data en technologie kan combineren. Dept heeft laten zien ijzersterk te zijn in het bouwen van een geïntegreerde digitale strategie, waarbij creativiteit in executie en een effectief samenwerkingsproces cruciaal zijn. We kijken er daarom naar uit om samen te gaan werken en zo onze merken op digitaal vlak verder te laten groeien.'

Marcel van der Heijden, commercieel directeur bij Dept: 'Het niveau lag tijdens deze pittige maar zeer professionele pitch erg hoog. Uiteindelijk hebben we één geïntegreerde digitale visie voor alle Nederlandse Beiersdorf-merken gepresenteerd. Het is ook echt een visie voor de lange termijn waar wij en Beiersdorf erg enthousiast over zijn. We kunnen niet wachten om samen aan de slag te gaan.'

Het partnership is op 1 juni gestart en het eerste digitale werk verschijnt binnenkort.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken