Dept werkt voor Beiersdorf
- Bureaus
- 9 jul 2018 @ 10:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingDigitaalKlantenPitches
- 9 jul 2018 @ 10:48
- Redactie Bureaus
Beiersdorf, bekend van bekende merken als Nivea, Labello, Hansaplast en Eucerin, kiest na een pitch voor Dept als digitale partner.
Een intensief pitchtraject ging vooraf aan Beiersdorfs keuze voor Dept als nieuwe digitale bureau voor Nederland. Dept gaat aan de slag met de digitale strategie, social, eCRM, online sites en analytics. Daarnaast gaat het bureau samen met de bestaande partner bureaus aan de slag om activaties en productintroducties voor de merken te ontwikkelen.
Ivo Wesemann, head of marketing bij Beiersdorf Nederland: 'We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat een compleet pakket kan leveren en digitale creativiteit, data en technologie kan combineren. Dept heeft laten zien ijzersterk te zijn in het bouwen van een geïntegreerde digitale strategie, waarbij creativiteit in executie en een effectief samenwerkingsproces cruciaal zijn. We kijken er daarom naar uit om samen te gaan werken en zo onze merken op digitaal vlak verder te laten groeien.'
Marcel van der Heijden, commercieel directeur bij Dept: 'Het niveau lag tijdens deze pittige maar zeer professionele pitch erg hoog. Uiteindelijk hebben we één geïntegreerde digitale visie voor alle Nederlandse Beiersdorf-merken gepresenteerd. Het is ook echt een visie voor de lange termijn waar wij en Beiersdorf erg enthousiast over zijn. We kunnen niet wachten om samen aan de slag te gaan.'
Het partnership is op 1 juni gestart en het eerste digitale werk verschijnt binnenkort.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing