Eerste deelnemers Adnight bekend

Eerste deelnemers Adnight bekend
  • Bureaus
  • 10 jul 2018 @ 07:02
  • 9474 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Evenement

De eerste vijftien deelnemers van Adnight 2018 zijn bekend. Voor de derde editie van de open avond voor creatieve bureaus heeft de organisatie een selectie bekend gemaakt op basis van input van bezoekers. Het event vindt plaats op vrijdag 5 oktober verspreid over Amsterdam.

De line-up moet een afspiegeling worden van het huidige bureaulandschap, zodat marketeers en reclamemakers op een laagdrempelige manier kunnen ontdekken wat de creatieve industrie behelst.

Ditmaal is er naast de lokale bureaus ook een aantal internationale namen toegevoegd: 180Kingsday, 72andSunny, Lemon Scented Tea, Blauw Gras, Achtung McGarryBowen, DPPLR, Isobar, Divimove, Ride, Postoffice, Being There, Cake, Grrr, First Day of Spring en Alfred zijn de eerste namen op de lijst.

In totaal zullen op 5 oktober pakweg vijftig creatieve bureaus hun deuren openen. Adnight trok vorig jaar ruim 4.500 bezoekers. De early bird ticketverkoop is inmiddels gestart via de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken