JVC kiest Pride als PR-bureau
- Bureaus
- 16 jul 2018 @ 11:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StorytellingPRPromotieCommunicatieKlanten
- 16 jul 2018 @ 11:52
- Redactie Bureaus
JVC heeft Pride PR aangesteld als PR-bureau voor de Nederlandse markt. Pride gaat JVC helpen om de nieuwe lijnen in onder andere headphones meer naamsbekendheid te geven.
De basis van de samenwerking is dat Pride zich gaat bezighouden met PR, de organisatie van evenementen en influencer -marketing gericht op de mode-, lifestyle-, fitness- en technologiesectoren.
Elektronica-fabrikant JVC produceert al sinds 1927 onder andere audio, video en consumentenelektronica. Pride brengt in die hoek de nodige ervaring mee: het bureau helpt al bijna vijftien jaar ondernemende merken in technologie en ICT met het creëren van impact en media-aandacht met opvallende content, meetbare strategieën en effectieve campagnes.
Expertise en in tech en lifestyle
Serge Kampherbeek, marketingmanager van JVC: 'We zijn blij om de handen ineen te slaan met Pride, dat de afgelopen jaren meermaals haar expertise en creativiteit heeft bewezen op het gebied van technologie en lifestyle - precies de sectoren waar JVC zich op richt.'
Ivette van der Elst, bureaudirecteur bij Pride PR: 'We kijken uit naar de samenwerking met JVC, een merk dat iedereen kent – maar niet vanwege zijn geweldige audioproducten. Dat is zonde, en we weten zeker dat we daar samen met JVC snel verandering in kunnen brengen.'
JVC, voluit Japan Victor Company, produceert al sinds 1927 onder andere audio, video en consumentenelektronica. Op 1 oktober 2011 ontstond JVC Kenwood Corporation uit het samenvoegen van de drie ondernemingen JVC, Kenwood Corporation en J&K Car Electronics Corporation. De visie van dit concern is het 'creëren van opwinding en gemoedsrust voor de mensen van de wereld'. Het hoofdkantoor van JVC Kenwood Europe is gevestigd in Uithoorn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing