JVC kiest Pride als PR-bureau

JVC kiest Pride als PR-bureau
  • Bureaus
  • 16 jul 2018 @ 11:52
  • 16316 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingPRPromotieCommunicatieKlanten

JVC heeft Pride PR aangesteld als PR-bureau voor de Nederlandse markt. Pride gaat JVC helpen om de nieuwe lijnen in onder andere headphones meer naamsbekendheid te geven.

De basis van de samenwerking is dat Pride zich gaat bezighouden met PR, de organisatie van evenementen en influencer -marketing gericht op de mode-, lifestyle-, fitness- en technologiesectoren.

Elektronica-fabrikant JVC produceert al sinds 1927 onder andere audio, video en consumentenelektronica. Pride brengt in die hoek de nodige ervaring mee: het bureau helpt al bijna vijftien jaar ondernemende merken in technologie en ICT met het creëren van impact en media-aandacht met opvallende content, meetbare strategieën en effectieve campagnes.

Expertise en in tech en lifestyle

Serge Kampherbeek, marketingmanager van JVC: 'We zijn blij om de handen ineen te slaan met Pride, dat de afgelopen jaren meermaals haar expertise en creativiteit heeft bewezen op het gebied van technologie en lifestyle - precies de sectoren waar JVC zich op richt.'

Ivette van der Elst, bureaudirecteur bij Pride PR: 'We kijken uit naar de samenwerking met JVC, een merk dat iedereen kent – maar niet vanwege zijn geweldige audioproducten. Dat is zonde, en we weten zeker dat we daar samen met JVC snel verandering in kunnen brengen.'

JVC, voluit Japan Victor Company, produceert al sinds 1927 onder andere audio, video en consumentenelektronica. Op 1 oktober 2011 ontstond JVC Kenwood Corporation uit het samenvoegen van de drie ondernemingen JVC, Kenwood Corporation en J&K Car Electronics Corporation. De visie van dit concern is het 'creëren van opwinding en gemoedsrust voor de mensen van de wereld'. Het hoofdkantoor van JVC Kenwood Europe is gevestigd in Uithoorn.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken