JWT Amsterdam aan de slag voor Sol

JWT Amsterdam aan de slag voor Sol
  • Bureaus
  • 3 jul 2018 @ 11:18
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Heineken heeft J. Walter Thompson Amsterdam gekozen als global lead agency voor Sol. Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle communicatie rondom het merk Sol in alle regio's van de wereld, met uitzondering van Mexico.

Sol, biermerk uit Mexico sinds 1899, is een van de sterkst groeiende merken binnen Heineken.

Alessandro Manunta, portfolio development manager bij Sol, laat weten: 'We have chosen JWT Amsterdam not only because we think they have the right strategic mindset but also because of their eagerness to succeed matches our ambitious growth plans on the brand.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken