Nieuwe campagne voor DHL door 180 Kingsday
- Bureaus
- 3 jul 2018 @ 11:44
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 3 jul 2018 @ 11:44
- Nanny Kuilboer
De nieuwste Power of Global Trade-campagne van DHL door 180 Kingsday laat zien hoe Thomann, ’s werelds grootste muziekwinkel, ooit heel bescheiden begon.
Sander Volten, CEO 180 Kingsday: ‘Wat begon met de verkoop van instrumenten vanuit een rugzak is uitgegroeid tot een bedrijf met 7,5 miljoen klanten. Vanaf het moment dat Thomann zijn webshop opende was “the sky the limit”. Er kwamen bestellingen van over de hele wereld en om alles te kunnen leveren was een betrouwbare partner nodig. Die vond Thomann in DHL. We zijn erg trots op de Power of Global Trade-campagne, die laat zien welke belangrijke rol DHL speelt in de wereldwijde economie. Het heeft geholpen om contact te leggen met DHL’s tienduizenden klanten en om honderdduizenden werknemers zich deel te voelen uitmaken van een echt wereldwijde onderneming.’ Kalle Helzen, ECD 180 Kingsday vult aan: ‘Het is inspirerend om te zien hoe ver een man met een rugzak en een droom kan komen. We hebben het soms over de negatieve effecten van globalisering – dit verhaal laat juist de kracht ervan zien.’
De campagne is onder meer te zien bij BBC World, CNN en Sky.
Credits
Client - DHL
Agency - 180 Kingsday
Director - Marcus Sonderlund
Production – Academy
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing