Nieuwe campagne voor DHL door 180 Kingsday

Nieuwe campagne voor DHL door 180 Kingsday
  • Bureaus
  • 3 jul 2018 @ 11:44
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

De nieuwste Power of Global Trade-campagne van DHL door 180 Kingsday laat zien hoe Thomann, ’s werelds grootste muziekwinkel, ooit heel bescheiden begon.

Sander Volten, CEO 180 Kingsday: ‘Wat begon met de verkoop van instrumenten vanuit een rugzak is uitgegroeid tot een bedrijf met 7,5 miljoen klanten. Vanaf het moment dat Thomann zijn webshop opende was “the sky the limit”. Er kwamen bestellingen van over de hele wereld en om alles te kunnen leveren was een betrouwbare partner nodig. Die vond Thomann in DHL. We zijn erg trots op de Power of Global Trade-campagne, die laat zien welke belangrijke rol DHL speelt in de wereldwijde economie. Het heeft geholpen om contact te leggen met DHL’s tienduizenden klanten en om honderdduizenden werknemers zich deel te voelen uitmaken van een echt wereldwijde onderneming.’ Kalle Helzen, ECD 180 Kingsday vult aan: ‘Het is inspirerend om te zien hoe ver een man met een rugzak en een droom kan komen. We hebben het soms over de negatieve effecten van globalisering – dit verhaal laat juist de kracht ervan zien.’

De campagne is onder meer te zien bij BBC World, CNN en Sky.

Credits

Client - DHL

Agency - 180 Kingsday

Director - Marcus Sonderlund

Production – Academy



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken