Vermolen naar Dentsu Aegis Network Benelux en Nederlof naar Vizeum
- Bureaus
- 17 jul 2018 @ 12:39
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 17 jul 2018 @ 12:39
- Nanny Kuilboer
Per 1 september start Melanie Vermolen als Business Development Director voor Dentsu Aegis Network Benelux. Michael Nederlof volgt haar per direct op als Managing Director van Vizeum Nederland, onderdeel van Dentsu Aegis Network.
Als Business Development Director Benelux wordt Vermolen verantwoordelijk voor de verdere inrichting van klantteams op Benelux-niveau, het (bege-)leiden van media-pitches voor de Benelux en het onboarden van nieuwe klanten in de desbetreffende landen.
Vermolen is sinds de oprichting van Vizeum in 2003 werkzaam bij het mediabureau, dat vorige week het 15-jarig bestaan vierde. Vermolen over haar nieuwe rol: ‘Deze stap sluit aan op de behoefte van onze klanten. We hebben gezien dat zo’n overkoepelende rol in andere landen succesvol is. Ik kijk er dan ook naar uit om de samenwerking tussen Nederland en België verder te versterken en om voor meerdere bureaus binnen Dentsu Aegis Network te werken.’
Nederlof, al 10 jaar actief binnen Dentsu Aegis Network, leidde tot vorig jaar voor Dentsu Aegis Network de MENA-regio (Midden-Oosten en Noord-Afrika). Sinds 2017 is hij Global Client Partner bij Vizeum. Naast zijn rol als Managing Director blijft hij tevens verantwoordelijk voor het Norwegian Airlines account.
In zijn nieuwe rol maakt Nederlof deel uit van het MT van Dentsu Aegis Network. Nederlof: ; Ik heb heel veel zin om na lange tijd weer in Amsterdam te gaan wonen en werken. Melanie laat Vizeum in Nederland achter als een van onze sterkste bureaus in het wereldwijde Vizeum-netwerk met een groot aantal mooie merken als klant. De ambitie is om behalve een fantastisch mediabureau te zijn, ook steeds meer als innovatieve business partner samen te werken met onze klanten.’
Julius Minnaar, CEO Dentsu Aegis Network Netherlands: ‘Het is erg belangrijk dat we de samenwerking tussen Nederland en België kunnen versterken om zo het serviceniveau richting onze klanten verder te verhogen. Melanie is met haar kennis en ervaring op het vlak van business development, de perfecte kandidaat voor deze uitdaging.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing