Adecco kiest voor Pink Marketing & Pünktlich

Adecco kiest voor Pink Marketing & Pünktlich
  • Bureaus
  • 17 aug 2018 @ 09:29
  • 10790 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Pitches

The Adecco Group heeft na een pitch, begeleid door 3MO, zowel een nieuw digitaal marketingbureau als een digitaal reclamebureau geselecteerd: Pink Marketing en Pünktlich.

De bureaus gaan Adecco ondersteunen bij haar digitale transformatie. Pink Marketing & Pünktlich gaan aan de slag voor alle labels van The Adecco Group, zodat Adecco vanuit een solide digitale strategie haar merk beter kan profileren en gepersonaliseerd haar doelgroep kan bereiken. Hiermee kan Adecco de komende jaren online verder groeien.

Opsmuk

Sjoerd van Nierop (Adecco/3MO): ‘Pink/Pünktlich bestaat uit een team met fijne mensen, het voelt als een integere club mensen die net als wij vooruit willen. Weinig opsmuk en resultaatgericht. Ik kijk erg uit naar onze samenwerking.’

Willem Waardenburg, eigenaar Pink Marketing/Pünktlich; 'Adecco past perfect in ons portfolio. Ze hebben een enorme ambitie om op online vlak stappen te maken, die we graag gezamenlijk willen gaan verwezenlijken. De combinatie media en creatie (Pink & Pünktlich) sluit perfect aan bij de wens van Adecco om gepersonaliseerde data gedreven marketing te gaan voeren.'

  


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken