Supermom doorbreekt taboes rond zwangerschap
- Bureaus
- 3 aug 2018 @ 09:18
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - StorytellingDoelgroepenSocial mediaMerkenCampagnes
- 3 aug 2018 @ 09:18
- Jeroen Mirck
Nine&Co lanceert begin september een campagne voor Supermom. Het is de eerste brandcampagne voor het zwangerschaps-kledingmerk, die stigma’s doorbreekt op het gebied van zwangerschap: de dingen die je niet meer zou kunnen doen als zwangere vrouw.
Nine&Co is het moederbedrijf van zwangerschaps- en kinderkledingmerken als Noppies, Nop, Imps&Elfs en Queen Mum. In de nieuwe campagne voor Supermom, te zien op Instagram en instore, draait het om de thema’s active mom, sexy mom en party mom. De campagne loopt tot en met 2019. In de eerste fase worden de thema’s geladen met de hashtags #workingmom, #datenightmom en #festivalmom.
Veel zwangere vrouwen denken dat er weinig aanbod zwangerschapskleding is in hun stijl. Maar niets is minder waar. Supermom biedt aanstaande moeders namelijk zwangerschapsmode met een ideale combinatie van fashion, functionaliteit en prijs.
Trendy Maternity
In de brandcampagne laat het maternity-merk zien dat fashion en zwangerschap prima samengaan en dat er voor elk moment van de dag een toepasselijke Supermom-outfit bestaat. Of dat nu op het werk is, op een festival of tijdens een avondje uit. Want dat je moeder wordt, wil niet zeggen dat je bepaalde dingen niet meer kan doen. Of dat je in moet leveren op stijl.
Voor de campagne, die is ontwikkeld door reclamebureau The Gardeners, is Supermom een samenwerking aangegaan met fotografenduo Kee & Kee.
Credits
Bureau: The Gardeners
Merkstrategie: Bas Veltman
Creatie: Sjoerd Bongertman, Nikki de la Rambelje
Account: Nadine Marcar, Renée Schenk
Social Media Director: Suzanna Ruis
Fotografie: Kee & Kee
Styling: Fleur Feringa
Hairstylist: Tommy Hagen (Tommy’z Toko)
Klant: Supermom (label van Nine&Co) – Yar Verheijden, Sophie Don
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Nine&Co
- Noppies
- Queen Mum
- sexy
- zwangerschap
- Gardeners
- moeders
- campagne
- Supermom
- NOP
- taboes
- zwanger
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing