Supermom doorbreekt taboes rond zwangerschap

Supermom doorbreekt taboes rond zwangerschap
  • Bureaus
  • 3 aug 2018 @ 09:18
  • 18065 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • StorytellingDoelgroepenSocial mediaMerkenCampagnes

Nine&Co lanceert begin september een campagne voor Supermom. Het is de eerste brandcampagne voor het zwangerschaps-kledingmerk, die stigma’s doorbreekt op het gebied van zwangerschap: de dingen die je niet meer zou kunnen doen als zwangere vrouw.

Nine&Co is het moederbedrijf van zwangerschaps- en kinderkledingmerken als Noppies, Nop, Imps&Elfs en Queen Mum. In de nieuwe campagne voor Supermom, te zien op Instagram en instore, draait het om de thema’s active mom, sexy mom en party mom. De campagne loopt tot en met 2019. In de eerste fase worden de thema’s geladen met de hashtags #workingmom, #datenightmom en #festivalmom.

Veel zwangere vrouwen denken dat er weinig aanbod zwangerschapskleding is in hun stijl. Maar niets is minder waar. Supermom biedt aanstaande moeders namelijk zwangerschapsmode met een ideale combinatie van fashion, functionaliteit en prijs.

Trendy Maternity

In de brandcampagne laat het maternity-merk zien dat fashion en zwangerschap prima samengaan en dat er voor elk moment van de dag een toepasselijke Supermom-outfit bestaat. Of dat nu op het werk is, op een festival of tijdens een avondje uit. Want dat je moeder wordt, wil niet zeggen dat je bepaalde dingen niet meer kan doen. Of dat je in moet leveren op stijl. 

Voor de campagne, die is ontwikkeld door reclamebureau The Gardeners, is Supermom een samenwerking aangegaan met fotografenduo Kee & Kee.

Credits 

Bureau: The Gardeners
Merkstrategie: Bas Veltman
Creatie: Sjoerd Bongertman, Nikki de la Rambelje
Account: Nadine Marcar, Renée Schenk
Social Media Director: Suzanna Ruis
Fotografie: Kee & Kee
Styling: Fleur Feringa
Hairstylist: Tommy Hagen (Tommy’z Toko)
Klant: Supermom (label van Nine&Co) – Yar Verheijden, Sophie Don

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken