Hollandse Nieuwe Stijl toert door Nederland

Hollandse Nieuwe Stijl toert door Nederland
  • Bureaus
  • 10 aug 2018 @ 10:38
  • 10870 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Promotie

Haring is hot. Het visje wordt steeds vaker verwerkt in een grote variatie aan gerechten. Ter promotie van deze zogenoemde Hollandse Nieuwe Stijl toert de komende weken een pop-up tasting langs vier grote steden.

Het ontstaan van de Hollandse Nieuwe Stijl is een goed te verklaren ontwikkeling volgens Het Nederlands Visbureau. Millennials (iedereen geboren tussen 1980 en 2000) zijn continu op zoek naar nieuwe ervaringen en hechten veel waarde aan authenticiteit. Daar hoort ook het experimenteren met oer-Hollandse producten als haring bij. Daarnaast past haring in een gezonde levensstijl die voor deze generatie steeds belangrijker wordt. Van 22 augustus tot 1 september reist een pop-up tasting van Amsterdam, via Zwolle en Rotterdam naar Eindhoven. Zo kan iedereen aldus het bureau op een laagdrempelige manier kennismaken met deze Hollandse Nieuwe Stijl. Verschillende gerechten kunnen gratis geproefd worden.

Het Nederlands Visbureau heeft als het pr- en marketingbureau voor de gehele Nederlandse vissector als doelstelling de collectieve promotie van vis, schaal- en schelpdieren in Nederland en daarbuiten.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken