Hollandse Nieuwe Stijl toert door Nederland

  • Bureaus
  • 10 aug 2018 @ 10:38
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Promotie

Haring is hot. Het visje wordt steeds vaker verwerkt in een grote variatie aan gerechten. Ter promotie van deze zogenoemde Hollandse Nieuwe Stijl toert de komende weken een pop-up tasting langs vier grote steden.

Het ontstaan van de Hollandse Nieuwe Stijl is een goed te verklaren ontwikkeling volgens Het Nederlands Visbureau. Millennials (iedereen geboren tussen 1980 en 2000) zijn continu op zoek naar nieuwe ervaringen en hechten veel waarde aan authenticiteit. Daar hoort ook het experimenteren met oer-Hollandse producten als haring bij. Daarnaast past haring in een gezonde levensstijl die voor deze generatie steeds belangrijker wordt. Van 22 augustus tot 1 september reist een pop-up tasting van Amsterdam, via Zwolle en Rotterdam naar Eindhoven. Zo kan iedereen aldus het bureau op een laagdrempelige manier kennismaken met deze Hollandse Nieuwe Stijl. Verschillende gerechten kunnen gratis geproefd worden.

Het Nederlands Visbureau heeft als het pr- en marketingbureau voor de gehele Nederlandse vissector als doelstelling de collectieve promotie van vis, schaal- en schelpdieren in Nederland en daarbuiten.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken