LG kiest voor Zigt

LG kiest voor Zigt
  • Bureaus
  • 6 aug 2018 @ 00:07
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauCampagnesPitchesMerken

LG Electronics Benelux brengt zijn mediabelangen vanaf september 2018 onder bij mediabureau Zigt. Na een pitch met meerdere mediabureaus kwam Zigt voor Nederland en België als beste uit de bus.

Zigt gaat het gehele mediatraject verzorgen; mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van campagnes in on- en offline kanalen voor alle Consumer Electronics en B2B-divisies van LG Electronics Benelux.

Anna Kuiper, strategy director bij mediabureau Zigt: 'We zijn zeer trots dat we aan de slag gaan voor dit innovatieve merk. LG heeft ambitieuze groeidoelstellingen in zowel Nederland als België. We kijken er naar uit om hier als strategische mediapartner vanuit onze onafhankelijke Benelux-propositie een belangrijke bijdrage aan te gaan leveren.'

Met innovatieve en prijswinnende producten wil LG waarde toevoegen voor consumenten en zakelijke gebruikers. Met producten als OLED-televisies, smartphones, TwinWash-wasmachines en ultrawide-monitoren creëert LG naar eigen zeggen nieuwe productcategorieën.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken