Marketeer Tom Jansen verruilt Vitesse voor Vertigo 6

Marketeer Tom Jansen verruilt Vitesse voor Vertigo 6

Vanwege een groeiend aantal projecten versterkt Vertigo 6 het team met de ervaren marketeer Tom Jansen, afkomstig van voetbalclub Vitesse. Hij start per direct als marketing- en PR-manager.

Janssen was bij Vitesse ruim 8,5 jaar verantwoordelijk voor marketing en evenementen. Hij hield zich in Arnhem bezig met de totale fanbeleving rondom de wedstrijden in GelreDome en de marketing en coördinatie van alle Vitesse-evenementen; van de kidsclubdagen en eerste trainingen tot en met de KNVB-bekerhuldiging in 2017. Inspelend op de groei van eSports heeft hij de Vitesse eSport-tak opgezet en gecoördineerd.

Zelf is Jansen ontzettend blij met deze volgende stap in zijn carrière. 'Met 8,5 jaar ervaring in de voetballerij kijk ik uit naar deze nieuwe uitdaging. Van kleins af aan ben ik al groot game-fanaat en na het opzetten van esport bij Vitesse is de droom om in deze branche aan de slag te gaan alleen nog maar groter geworden. Ik begin dan ook met veel enthousiasme bij Vertigo 6.'

Gamer in hart en nieren

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6: 'We zijn ontzettend blij met de komst van Tom. Hij is een gamer in hart en nieren. Daarnaast heeft hij veel ervaring met sportmarketing en weet hij als geen ander hoe je events tot een succes maakt. Bij Vertigo 6 zal hij allround worden ingezet en zal hij bij veel PR-events de leiding nemen. We zijn ons portfolio enorm aan het verbreden en daar kunnen we Toms ervaring direct bij inzetten.'

Vertigo 6 is gevestigd in Arnhem en specialiseert zich op het gebied van jongerencommunicatie met klanten als Electronic Arts, ASUS, Ziggo, Sixt, Pokémon, Trek, Game Mania en Jagex. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken