Skoda: waren we niet allemaal lelijk in de jaren '90?

Skoda: waren we niet allemaal lelijk in de jaren '90?
  • Bureaus
  • 29 aug 2018 @ 12:06
  • 11649 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • OnlineReclame

Skoda Frankrijk heeft met reclamebureau Rosapark een grappige commercial gelanceerd waarin het design van de hedendaagse Skoda wordt geroemd. Dit in tegenstelling tot de modellen in de jaren ’90. Maar ja, toen was alles lelijk…

Skoda is een automerk dat zich de laatste jaren behoorlijk heeft gerevancheerd qua design. Anno 2018 belichamen de Kodiaq en de Karoq naar eigen zeggen deze transformatie met modernere, vloeiende lijnen en de nieuwste technologie.

Veel consumenten associëren het merk echter nog met de modellen uit voorbije jaren. Maar zoals in het filmpje is te zien was er toen weinig dat uitblonk in termen van stijlvol zoals de felle kleuren, iconische haarstijlen, grunge, de discolichten, de discomuziek… De commercial is te zien op alle social kanalen zoals Twitter, Facebook, Instagram en YouTube.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken