Skoda: waren we niet allemaal lelijk in de jaren '90?

- Bureaus
- 29 aug 2018 @ 12:06
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - OnlineReclame
- 29 aug 2018 @ 12:06
- Sjaak Hoogkamer
Skoda Frankrijk heeft met reclamebureau Rosapark een grappige commercial gelanceerd waarin het design van de hedendaagse Skoda wordt geroemd. Dit in tegenstelling tot de modellen in de jaren ’90. Maar ja, toen was alles lelijk…
Skoda is een automerk dat zich de laatste jaren behoorlijk heeft gerevancheerd qua design. Anno 2018 belichamen de Kodiaq en de Karoq naar eigen zeggen deze transformatie met modernere, vloeiende lijnen en de nieuwste technologie.
Veel consumenten associëren het merk echter nog met de modellen uit voorbije jaren. Maar zoals in het filmpje is te zien was er toen weinig dat uitblonk in termen van stijlvol zoals de felle kleuren, iconische haarstijlen, grunge, de discolichten, de discomuziek… De commercial is te zien op alle social kanalen zoals Twitter, Facebook, Instagram en YouTube.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe klanten Zandbeek 24-03-2023
- Heineken lanceert eerste campagne... 24-03-2023
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day