Vertigo 6 lanceert Sixt in New York op Sixth Avenue

Vertigo 6 lanceert Sixt in New York op Sixth Avenue
  • Bureaus
  • 16 aug 2018 @ 11:21
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • PR

Sixt Rent-a-Car opende afgelopen week haar eerste vestiging in New York City. Marketing- en pr-bureau Vertigo 6 bedacht een guerrillastunt en doopte tijdelijk de beroemde Sixth Avenue in New York om tot Sixt Avenue.

In samenwerking met Massive Media werd Sixth Avenue voor een dag Sixt Avenue. Straatnaamborden kleurden voor een dag oranje en er trok een parade van luxe Sixt-Cadillacs door de straat. Bovendien verraste Sixt voorbijgangers met goodies en kortingen. ‘Het is echt onwerkelijk dat het creatieve concept dat wij in Arnhem hebben ontwikkeld daadwerkelijk is uitgevoerd in New York,’ zegt Marketing Director Mike Hendrixen van Vertigo 6. Maarten Ordelman, Head of Marketing bij Sixt USA, is blij met het resultaat: ‘We wisten dat Vertigo 6 het juiste bureau was om deze klus te klaren. We werken nu al 5 jaar met hen en ze weten ons elke keer weer te verrassen met hun creatieve ideeën.’ Naast de guerrillastunt maakte Vertigo 6 in samenwerking met Swigle interactive ook de nieuwe perswebsite voor Sixt USA.

De locatie van Sixt bevindt zich op 20 Morris Street, New York, NY 10006 in Battery Park en dankzij een nieuwe samenwerking met Cadillac biedt New York een selectie van de nieuwste Cadillac-voertuigen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken