Woedend aan de slag voor vier nieuwe klanten

Woedend aan de slag voor vier nieuwe klanten
  • Bureaus
  • 9 aug 2018 @ 09:02
  • 11586 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenPitches

In korte tijd heeft Woedend vier nieuwe klanten mogen verwelkomen. Het reclamebureau uit Amsterdam gaat aan de slag voor FrieslandCampina, Boomsma, Actify en Medtronic.

Voor FrieslandCampina werkt Woedend aan een interne communicatiecampagne die dit najaar wordt uitgerold in 34 landen.

Boomsma, een jenevermerk uit Friesland dat ook whiskey en wodka maakt, heeft Woedend gevraagd om te helpen met hun merkvraagstukken en sales activaties.

Actify is een initiatief van Zilveren Kruis. Woedend werkt mee aan een app die moet bijdragen aan een actief en gezonder leven.

Tot slot heeft medisch technologiebedrijf Medtronic na een pitch met drie bureaus voor Woedend gekozen. Doel is om de gezondheidszorg te transformeren. Samen met mediabureau MediaXplain worden nu de plannen voor het komende half jaar concreet ingevuld.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken