Beter Bed voor social media naar Fel Amsterdam

Beter Bed voor social media naar Fel Amsterdam
  • Bureaus
  • 7 sep 2018 @ 08:42
  • 16108 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenSocial mediaCampagnesMerken

Beter Bed wil toegroeien naar een inhoudelijke en ook inspirerende positie in het slaapdomein, herkenbaar maar ook verrast. Daarvoor gaat de retailer in zee met Fel Amsterdam. Ook de producten van Beter Bed komen aan bod via een paid social-strategie.

Beter Bed en Fel Amsterdam spelen in op een nieuwe trend waarbij slapen wordt gezien als het nieuwe superfood. Beter Bed heeft als markleider in Nederland veel inzichten in hoe er in Nederland ‘geslapen’ wordt.

‘Fel Amsterdam heeft met een gedegen ambitieus plan laten zien hoezeer we in de ruimte die er nog is binnen "slapen" kunnen groeien. We zijn ook gevallen voor de kwalitatieve benadering van content die Fel voorstaat waarbij inspiratie wordt gecombineerd met conversie-social', aldus Renée Kampers, contentspecialist van Beter Bed. 

Koen de Groot, managing director van Fel Amsterdam: 'We zetten momenteel grote stappen op het gebied van social en daarom zijn we extra trots dat we voor Beter Bed aan de slag gaan. Mooie klant in een vruchtbaar domein. Onze benadering van non-opportunistische social lijkt aan te slaan.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken