CliniClowns lanceert flesjes WonderWater

CliniClowns lanceert flesjes WonderWater
  • Bureaus
  • 5 sep 2018 @ 09:49
  • 17462 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMerkenInfluencermarketingEndorsementActivatie

CliniClowns is in zee gegaan met drie BN'ers: Renate Gerschtanowitz, Nasrdin Dchar en Angela Schijf. Zij vertellen ieder in een luisterverhaal over verbeelding. Dat doen ze aan de hand van een speciaal product: WonderWater.

De CliniClowns brengen al 25 jaar vrolijkheid en verwondering in het leven van zieke en gehandicapte kinderen. Dat doen ze door echt contact te maken én verbeelding in te zetten. Die verbeelding heeft CliniClowns nu gebotteld in flesjes ‘WonderWater’, zodat iedereen de kracht van verbeelding kan ervaren. Gerschtanowitz, Dchar en Schijf delen ieder in een persoonlijk luisterverhaal wat de kracht van verbeelding voor hen heeft betekend.

Wat zijn de verhalen van deze influencers?

Renate Gerschtanowitz had veel heimwee toen ze in haar tienerjaren als model de wereld rondreisde. Een lieve jongen in een koffietent en een groot glas bijzonder water maakten haar weer blij.

Nasrdin Dchar kreeg lef dankzij WonderWater op het hoogtepunt van zijn voetbalcarrière. Hij was een jaar of tien toen hij tijdens de finale van de penaltybokaal tegenover de profkeeper van RBC stond. Hij voelde zijn knieën knikken en het zweet stond in zijn handen.

Angela Schijf vertelt hoe WonderWater haar kalmeerde toen ze op weg was naar de date met de man van haar leven. Een enorme regenbui leek alles te verpesten, maar bracht uiteindelijk ontspanning en lol.

Wat is WonderWater?

WonderWater is eigenlijk gewoon water. Met een beetje verbeelding wordt het opeens WonderWater. Als je je iets verbeeldt, denken je hersenen namelijk dat het echt gebeurt.De CliniClowns gebruiken verbeelding om vrolijkheid en verwondering in het leven van zieke en gehandicapte kinderen en mensen met dementie te brengen. Zo maken ze de situatie lichter en dragelijker. 

Iedereen die een flesje WonderWater koopt steunt het werk van CliniClowns én kan zelf ervaren wat verbeelding doet. WonderWater is verkrijgbaar in drie soorten: er is WonderWater waar je blij van wordt, kalm van wordt of waar je lef van krijgt. De flesjes zijn duurzaam geproduceerd en kunnen worden bijgevuld, want WonderWater werkt – met de nodige verbeelding - steeds opnieuw. WonderWater is sinds 4 september verkrijgbaar in de webshop van CliniClowns voor 4,95 euro per flesje. De luisterverhalen zijn ook al online te beluisteren.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken