Kokoro vertelt verhaal achter jouw CheapTickets

Kokoro vertelt verhaal achter jouw CheapTickets
  • Bureaus
  • 25 sep 2018 @ 10:42
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenReclameCommercialsCampagnes

Cheaptickets koos een nieuw bureau, dus komt er ook een nieuwe merkcampagne. Kokoro Amsterdam ontwikkelde de campagne 'Je ticket naar... ', die is gebaseerd op verhalen achter de vliegtickets.

Eerder dit jaar koos het internationale travelbedrijf Travix ervoor om in zee te gaan met Kokoro Amsterdam. Het eerste werk dat deze week te zien zal zijn, is de geïntegreerde merkcampagne voor de Nederlandse én Belgische markt: 'Je ticket naar...' 

De merkcampagne is gebaseerd op verhalen achter de tickets. Want CheapTickets weet als geen ander dat er achter elke ticket een uniek verhaal schuilt. Of dat nu eindelijk dat weekendje samen weg is zonder de kids. Of dat werkbezoek waarbij je stiekem ook tijd hebt voor een frisse duik. Elk verhaal is uniek! 

Door in te zoomen op verschillende persoonlijke redenen om te vliegen, geeft CheapTickets vliegen meer betekenis. En CheapTickets maakt het mogelijk voor iedereen om hun eigen reis te gaan maken en om hun eigen verhaal te gaan schrijven.

De campagne zal de komende tijd te zien zijn op tv en online in Nederland en Belgie. 

CheapTickets is een van oorsprong Nederlands merk en onderdeel van het internationale travel bedrijf Travix dat actief is in 39 landen en wereldwijd meer dan 3,5 miljoen passagiers per jaar vervoert.

Kokoro Amsterdam werd in 2013 opgericht en creëert ideeën die het hart van mensen raken. Oftewel: heartvertising. Het bureau werkt voor klanten als Simyo, Oxxio, Trouw, De Persgroep, Fruittella, NLZiet, Gemeente Den Haag, Payconiq, Wildlands, Dirk van den Broek, Semmie en Travix.

Credits

Klant: CheapTickets.nl en CheapTickets.be onderdeel van Travix

Global Content & Campaign Manager Travix: Joost de Wit 

Commercial Director Benelux Travix: Thomas Wolters 

Bureau: KOKORO Amsterdam

Account: Karin van Dalen

Creatie: Wouter Vanhaeren, Lynsey Schouten, Fenna Hibma, Simone van 't Zelfde

Strategie: Rik Heijmen

CSD: Rob-Jan Hendriks, Frieda Ulsamer de Waard

Productiemaatschappij: KOKORO inhouse o.l.v. CariolaProductie 

Regie: Alain Friedrichs 

DOP: Daan Bukman 

Styling: Anne Smolders 

Producer: Cariola van Beek 

Productieleiding: Stefany Rietkerk 

Edit: Patrick Schonewille 

Animaties: Rolf van Slooten/Hylke Banga 

Geluid/muziek: Melcher Meirmans Nanno (Rec Sound) 

Grading: Judith de Boer/WRKS

Casting: Thea Meulenberg Casting



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken