Kokoro vertelt verhaal achter jouw CheapTickets
- Bureaus
- 25 sep 2018 @ 10:42
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenReclameCommercialsCampagnes
- 25 sep 2018 @ 10:42
- Jeroen Mirck
Cheaptickets koos een nieuw bureau, dus komt er ook een nieuwe merkcampagne. Kokoro Amsterdam ontwikkelde de campagne 'Je ticket naar... ', die is gebaseerd op verhalen achter de vliegtickets.
Eerder dit jaar koos het internationale travelbedrijf Travix ervoor om in zee te gaan met Kokoro Amsterdam. Het eerste werk dat deze week te zien zal zijn, is de geïntegreerde merkcampagne voor de Nederlandse én Belgische markt: 'Je ticket naar...'
De merkcampagne is gebaseerd op verhalen achter de tickets. Want CheapTickets weet als geen ander dat er achter elke ticket een uniek verhaal schuilt. Of dat nu eindelijk dat weekendje samen weg is zonder de kids. Of dat werkbezoek waarbij je stiekem ook tijd hebt voor een frisse duik. Elk verhaal is uniek!
Door in te zoomen op verschillende persoonlijke redenen om te vliegen, geeft CheapTickets vliegen meer betekenis. En CheapTickets maakt het mogelijk voor iedereen om hun eigen reis te gaan maken en om hun eigen verhaal te gaan schrijven.
De campagne zal de komende tijd te zien zijn op tv en online in Nederland en Belgie.
CheapTickets is een van oorsprong Nederlands merk en onderdeel van het internationale travel bedrijf Travix dat actief is in 39 landen en wereldwijd meer dan 3,5 miljoen passagiers per jaar vervoert.
Kokoro Amsterdam werd in 2013 opgericht en creëert ideeën die het hart van mensen raken. Oftewel: heartvertising. Het bureau werkt voor klanten als Simyo, Oxxio, Trouw, De Persgroep, Fruittella, NLZiet, Gemeente Den Haag, Payconiq, Wildlands, Dirk van den Broek, Semmie en Travix.
Credits
Klant: CheapTickets.nl en CheapTickets.be onderdeel van Travix
Global Content & Campaign Manager Travix: Joost de Wit
Commercial Director Benelux Travix: Thomas Wolters
Bureau: KOKORO Amsterdam
Account: Karin van Dalen
Creatie: Wouter Vanhaeren, Lynsey Schouten, Fenna Hibma, Simone van 't Zelfde
Strategie: Rik Heijmen
CSD: Rob-Jan Hendriks, Frieda Ulsamer de Waard
Productiemaatschappij: KOKORO inhouse o.l.v. CariolaProductie
Regie: Alain Friedrichs
DOP: Daan Bukman
Styling: Anne Smolders
Producer: Cariola van Beek
Productieleiding: Stefany Rietkerk
Edit: Patrick Schonewille
Animaties: Rolf van Slooten/Hylke Banga
Geluid/muziek: Melcher Meirmans Nanno (Rec Sound)
Grading: Judith de Boer/WRKS
Casting: Thea Meulenberg Casting
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing