Mannequins komen tot leven bij Hudson's Bay

Mannequins komen tot leven bij Hudson's Bay
  • Bureaus
  • 11 sep 2018 @ 11:38
  • 19670 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenInspiratieCommercialsCampagnes

De nieuwe campagne van Hudson's Bay in Nederland gaat energiek van start: TBWA\Neboko ontwikkelde een verhaal rond twee mannequins die de nacht van hun leven hebben in het warenhuis.

De film gaat over een mannequin die in een kleine winkel tegenover Hudson's Bay woont. Op een avond besluit hij op avontuur te gaan en de plek te bezoeken waarvan hij al zo lang droomt.

Eenmaal in de winkel botst hij tegen Chloe aan, een mooie mannequin die hem naar een nacht van dansen en ontdekken leidt, waarin ze langzaam tot mens transformeren.

Onder het concept ‘Alles komt tot leven bij Hudson’s Bay. Van fashion tot wonen. Van basic tot bijzonder.’ laat de campagne zien hoe de grote verscheidenheid aan producten en services van Hudson's Bay tot een onderscheidende winkelervaring leidt.

De muziek en choreografie staat centraal in de film. Voor dat doel heeft TBWA\Neboko samengewerkt met twee professionele dansers van het Nederlands Dans Theater onder het deskundige oog van regisseur Tobias Pekelharing van Holy Fools.

Darre van Dijk, Chief Creative Officer van TBWA\Neboko: ‘Als je de kans hebt om mensen te entertainen moet je het doen en dan ook meteen goed. De warenhuizen van Hudson’s Bay bieden een inspirerend en fantastisch landschap om een visuele en verbluffende storytelling-video te maken.’

Credits

Opdrachtgever: Hudson’s Bay Company

Bureau: TBWA\Neboko

Productiebedrijf: Holy Fools 

Director: Tobias Pekelharing

Producer: Frank de Kok

DOP: Floris van der Lee Special Make-Up: Rob's Props Shop 

Editor: Mark Bechtold

Sound: Sauvage Sound

Composer: Darius Dante & Good Sounds

Music mix: Postoffice 

VFX & Color grading: Crabsalad

Dansers: Nederlands Dans Theater – Marne van Opstal & Chloë Albaret



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken