Natwerk maakt tv-debuut Charlie Temple
- Bureaus
- 7 sep 2018 @ 11:35
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesMerkenCommercialsCampagnes
- 7 sep 2018 @ 11:35
- Redactie Bureaus
Charlie Temple presenteert de eerste commercial met haar nieuwe bureau, Natwerk. De challenger uit de brillenmarkt koos voor het creatieve bureau na een pitch met meerdere bureaus.
Charlie Temple positioneert zichzelf als de grote challenger van de brillenmarkt. De online opticien is de snelst groeiende e-tailer op het gebied van brillen op sterkte in Nederland. Dat blijkt uit de prijzen van de brillen, die zo laag zijn dat je er bijna scheel van gaat kijken. Voor 25 euro heb je een bril inclusief glazen op sterkte.
In de nieuwe film komen in hoog tempo verschillende brillen voorbij met bijbehorende outfit. Snelheid is dan ook de grote USP van het merk; doordeweeks voor 18.00u besteld is morgen in huis.
Door de lage prijzen van de brillen is het ook mogelijk er meerdere te kopen. Zo heb je voor iedere outfit een matchende bril, en zie je er altijd scherp uit.
Oogje op Charlie Temple
'We zijn blij met de samenwerking met Natwerk', zegt Kashifa Suddle van Charlie Temple. 'De inzichten zijn verrassend, de ideeën creatief. Heel leuk om je merk zo tot leven te zien komen. Een nieuw bureau is in het begin altijd een beetje aftasten, maar met Natwerk voelde het al snel goed. Alleen jammer dat er niemand een bril van Charlie Temple draagt, haha!'
'We hadden al langer een oogje op Charlie Temple', vertelt Reinier Steures van Natwerk. 'Het is een leuke klant waar je veel kanten mee op kunt. Snelheid is een dankbaar onderwerp, en hun positie in de markt is ook interessant. De meeste mensen hebben één dure bril, Charlie Temple laat zien dat het ook anders kan. Hierdoor kun je eindeloos combineren met outfits, hetgeen we in de commercial ook laten zien.'
Credits
Opdrachtgever: Charlie Temple - Kashifa Suddle & Cheryl Wijngaarde
Bureau: Natwerk
Director: Natwerk
Producer: Danielle Guirguis voor Smarthouse Films
First AD: Hessel Haak
D.O.P.: Ezra Reverda
Gaffer: Glenn Bruijntjes
Casting Agency: Multa Casting
Visual effects: Bart van Brussel
Grading: Tim van Paasen voor The Compound
Sound design: Melcher Meirmans voor REC Sound
Voice Over Casting: Sabine de Bruijn voor Voice Industries
Composer: Thomas Peters
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing