Natwerk maakt tv-debuut Charlie Temple

Natwerk maakt tv-debuut Charlie Temple
  • Bureaus
  • 7 sep 2018 @ 11:35
  • 17666 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PitchesMerkenCommercialsCampagnes

Charlie Temple presenteert de eerste commercial met haar nieuwe bureau, Natwerk. De challenger uit de brillenmarkt koos voor het creatieve bureau na een pitch met meerdere bureaus.

Charlie Temple positioneert zichzelf als de grote challenger van de brillenmarkt. De online opticien is de snelst groeiende e-tailer op het gebied van brillen op sterkte in Nederland. 
Dat blijkt uit de prijzen van de brillen, die zo laag zijn dat je er bijna scheel van gaat kijken. Voor 25 euro heb je een bril inclusief glazen op sterkte.

In de nieuwe film komen in hoog tempo verschillende brillen voorbij met bijbehorende outfit. Snelheid is dan ook de grote USP van het merk; doordeweeks voor 18.00u besteld is morgen in huis.

Door de lage prijzen van de brillen is het ook mogelijk er meerdere te kopen. Zo heb je voor iedere outfit een matchende bril, en zie je er altijd scherp uit.

Oogje op Charlie Temple

'We zijn blij met de samenwerking met Natwerk', zegt Kashifa Suddle van Charlie Temple. 'De inzichten zijn verrassend, de ideeën creatief. Heel leuk om je merk zo tot leven te zien komen. Een nieuw bureau is in het begin altijd een beetje aftasten, maar met Natwerk voelde het al snel goed. Alleen jammer dat er niemand een bril van Charlie Temple draagt, haha!'

'We hadden al langer een oogje op Charlie Temple', vertelt Reinier Steures van Natwerk. 
'Het is een leuke klant waar je veel kanten mee op kunt. Snelheid is een dankbaar onderwerp, en hun positie in de markt is ook interessant. De meeste mensen hebben één dure bril, Charlie Temple laat zien dat het ook anders kan. Hierdoor kun je eindeloos combineren met outfits, hetgeen we in de commercial ook laten zien.'

Credits

Opdrachtgever: Charlie Temple - Kashifa Suddle & Cheryl Wijngaarde

Bureau: Natwerk 

Director: Natwerk

Producer: Danielle Guirguis voor Smarthouse Films

First AD: Hessel Haak

D.O.P.: Ezra Reverda

Gaffer: Glenn Bruijntjes

Casting Agency: Multa Casting

Visual effects: Bart van Brussel

Grading: Tim van Paasen voor The Compound

Sound design: Melcher Meirmans voor REC Sound

Voice Over Casting: Sabine de Bruijn voor Voice Industries

Composer: Thomas Peters




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken