New Rivets integreert digitale marketing
- Bureaus
- 25 sep 2018 @ 10:59
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - Big dataStrategieDigitaalInnovatie
- 25 sep 2018 @ 10:59
- Jeroen Mirck
New Rivets belooft bedrijven de regie te geven over al hun data, digitale marketing en media. Het nieuwe bureau biedt een oplossing voor complete digitale integratie, van ontwerp tot de implementatie van technologie, processen en human capital.
In het huidige digitale landschap willen steeds meer adverteerders en publishers om strategische, operationele of financiële redenen digitale media verbinden met en integreren in hun bedrijfsvoering. Hierbij ontbreekt het hun vaak aan expertise, resources of praktijkervaring. Het vandaag gelanceerde New Rivets claimt als eerste in Nederland een integrale oplossing voor dit probleem aan te bieden.
Na bij diverse organisaties een digitale turnaround te hebben geleverd, hebben oprichters Jeroen Rutte en Boudewijn van Ewijk besloten ontwerp en implementatie als dienst te gaan leveren aan andere bedrijven. Van Ewijk was onder meer oprichter van digital agency MediaScience, verantwoordelijk voor digitale marketing bij Telfort en CTO bij Digital Agency Group. Rutte stond aan de wieg van online salesnetwerk MannenMedia en begeleidde de implementatie van SpotX in de Benelux.
Van Ewijk: ‘Door onze ervaring en achtergrond aan de adverteerders-, bureau- en publisherszijde overzien wij als een van de weinige spelers in de markt de gehele keten. Wij combineren technologie, commercie en organisatie in onze oplossingen.’
Challenger van de grote advieskantoren
‘Er gebeurt veel in het digitale domein. Tegelijkertijd is de industrie volwassen geworden en is het in huis halen daarvan een heel logische stap geworden. In tegenstelling tot de grote advieskantoren gelooft New Rivets meer in digitale evolutie dan in disruptie, oftewel: in het verbinden van digitale marketing en media met bestaande processen. De kern van digitaal succes zit in de uitvoering en dat is precies de reden waarom New Rivets ook de implementatie levert’, aldus Jeroen Rutte.
Naast Rutte en Van Ewijk bestaat New Rivets uit een netwerk van ervaren digital architecten, scrum masters en engineers dat de komende tijd verder zal worden uitgebreid. Steven Jongeneel is aangetrokken als strategisch adviseur en investeerder. New Rivets is reeds werkzaam voor diverse adverteerders en publishers in binnen- en buitenland.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing