Nieuwe campagne Calvé mayonaise met heldhaftig optreden
- Bureaus
- 3 sep 2018 @ 16:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 3 sep 2018 @ 16:27
- Sjaak Hoogkamer
Unilever heeft Joe Public Take-Away Advertising in de arm genomen voor de nieuwe ‘Calvé mayonaise’ campagne. Met een stoer jochie in de hoofdrol.
Het eerste resultaat van de samenwerking is een tv-commercial met in de hoofdrol een klein jongetje dat, heel heldhaftig en ten overstaande van de hele tafel, de pot Calvé mayonaise wil openmaken.
Antoine Houtsma, creative director bij Joe Public, in een toelichting: ‘Het account zat ergens anders, maar ze hebben er nu voor gekozen het account over te hevelen naar Joe Public. Daar ging natuurlijk weer geen pitch aan vooraf (gezien ons niet-pitch beleid), maar we werken natuurlijk al voor meerdere Unilever merken (Bertolli en OMO). Zoals bij al onze klanten staat het klanten vrij om na elk project weer afscheid van ons te nemen, maar wij doen er elk project weer alles aan om iets af te leveren dat naar meer smaakt. En dit leidt er bij de meesten van onze klanten toe dat we lead agency zijn en blijven.’
Credits
Klant: Calvé Mayonaise, Unilever Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Robbert de Vreede, Janina van der Drift, Tansy Skidmore
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen
Producers: Fatima Engelhard
Creatie: Marcel Hartog, Bart Oostindie
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Regie: Antoine Houtsma
DOP: Menno Westendorp
Edit: Gert-Willem Visser
Post production: Postoffice
Geluid: FC Walvisch
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing