Nieuwe campagne Calvé mayonaise met heldhaftig optreden

Nieuwe campagne Calvé mayonaise met heldhaftig optreden
  • Bureaus
  • 3 sep 2018 @ 16:27
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Unilever heeft Joe Public Take-Away Advertising in de arm genomen voor de nieuwe ‘Calvé mayonaise’ campagne. Met een stoer jochie in de hoofdrol.

Het eerste resultaat van de samenwerking is een tv-commercial met in de hoofdrol een klein jongetje dat, heel heldhaftig en ten overstaande van de hele tafel, de pot Calvé mayonaise wil openmaken. 

Antoine Houtsma, creative director bij Joe Public, in een toelichting: ‘Het account zat ergens anders, maar ze hebben er nu voor gekozen het account over te hevelen naar Joe Public. Daar ging natuurlijk weer geen pitch aan vooraf (gezien ons niet-pitch beleid), maar we werken natuurlijk al voor meerdere Unilever merken (Bertolli en OMO). Zoals bij al onze klanten staat het klanten vrij om na elk project weer afscheid van ons te nemen, maar wij doen er elk project weer alles aan om iets af te leveren dat naar meer smaakt. En dit leidt er bij de meesten van onze klanten toe dat we lead agency zijn en blijven.’

Credits

Klant: Calvé Mayonaise, Unilever Nederland

Verantwoordelijk bij klant: Robbert de Vreede, Janina van der Drift, Tansy Skidmore

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen  

Producers: Fatima Engelhard

Creatie: Marcel Hartog, Bart Oostindie

Productiemaatschappij: Joe Public Shoot

Regie: Antoine Houtsma

DOP: Menno Westendorp

Edit: Gert-Willem Visser

Post production: Postoffice

Geluid: FC Walvisch

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken