Noise bouwt mee aan Rookvrije Generatie

Noise bouwt mee aan Rookvrije Generatie
  • Bureaus
  • 13 sep 2018 @ 22:58
  • 20450 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMaatschappijStorytellingActivatie

Het initiatief Rookvrije Generatie van de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en het Longfonds start eind dit jaar met een grote meerjarige campagne.. Noise is aangesteld als uitvoerend bureau.

De Rookvrije Generatie heeft in de afgelopen twee jaar een grote vlucht genomen. Roken wordt steeds minder als normaal gezien, en dan vooral in de buurt van kinderen. Iedereen wil dat zijn of haar kinderen gezond opgroeien, en roken hoort daar niet bij.

Draagvlak omzetten in actie

De campagne die nu ontwikkeld wordt door Noise is gericht op het omzetten van dit draagvlak in een concreet handelingsperspectief en het betrekken van nog meer Nederlanders bij het rookvrij krijgen van omgevingen waar kinderen actief zijn. Eind 2018 zal deze meerjarige campagne van start gaan.

Marcel Wortel, creatief directeur van Noise: 'Wij voelen ons nauw betrokken bij de doelstelling van de Rookvrije Generatie. We zijn dan ook erg trots dat we hier een bijdrage aan mogen leveren met een campagne die Nederlanders in beweging moet gaan brengen.'

Wat is de Rookvrije Generatie?

De beweging ‘Op weg naar een Rookvrije Generatie’ is een initiatief van de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en het Longfonds. Met een groeiend aantal partijen en personen werkt dit initiatief toe naar een samenleving waarin opgroeiende kinderen worden beschermd tegen tabaksrook en de verleiding om te gaan roken. Dat lukt als we samen het goede voorbeeld geven en de omgevingen waar kinderen komen rookvrij maken. Iedereen kan meedoen.

De keuze voor Noise kwam tot stand na een oriëntatie en pitch onder verschillende bureaus. Noise combineert de creatieve kracht van een reclamebureau met de innovatieve en technologische skills van een digitaal bureau.NOISEmaakt onderdeel uit van de Make Some Noise Group, zes gespecialiseerde marketingbedrijven met 70 medewerkers.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken