Sander Tacx (Born05) naar Goud Uberconnected

Sander Tacx (Born05) naar Goud Uberconnected
  • Bureaus
  • 18 sep 2018 @ 10:43
  • 15202 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalStrategiePersonalia

Reclamebureau Goud Uberconnected heeft Sander Tacx aangesteld als group digital director. Tacx is zakelijk verantwoordelijk voor de digitale bureaulabels binnen de groep: Icemedia (digital campaigns) en DIFR (experiental).

Sander Tacx (1970) kan bogen op een rijke ervaring binnen de digitale bureauwereld. Zo was Tacx accountdirector bij Media Republic en Lost Boys. Bij Boondoggle (later Havas Boondoggle) stond hij aan het roer als managing director. Tacx maakt nu de overstap vanuit het bureau Born05 waar hij senior client partner was. 

'Om merken te laten leven is het essentieel om vanuit één big idea te werken', zegt Tacx. 'Met de integratie van onze digitale labels DIFR en Icemedia is Goud Uberconnected nog beter in staat om merken niet alleen een hart, maar ook een continue hartslag te geven. Met onze eigen digital creative studio in Lissabon hebben we daarnaast ook de nodige executiekracht in huis. Heb vreselijk veel zin om mijn bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van dit bureau en haar klanten.'

Brian Hirman, managing partner bij Goud Uberconnected: 'Na de overname van Icemedia vorig jaar en DIFR dit jaar, hebben we vol ingezet op de inhoudelijke en operationele integratie van deze digitale activiteiten binnen Goud Uberconnected. Met Sander aan boord ben ik ervan overtuigd dat we nu meters kunnen maken met de verdere uitbouw van onze toegevoegde waarde voor onze klanten op het gebied van digital.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken