SchaalX breidt uit

SchaalX breidt uit
  • Bureaus
  • 20 sep 2018 @ 10:11
  • 10992 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Personalia

SchaalX verwelkomt twee nieuwe medewerkers. Anouk Doove (foto links) versterkt het interim team als recruiter en Dounia de Bruijn ondersteunt de backoffice als administratief medewerker.

De uitbreiding is het gevolg van de aanhoudende krapte op de arbeidsmarkt en de daaruit voortvloeiende grote vraag naar digital-, marketing- en communicatieprofessionals. Doove heeft een achtergrond in het marketing- en communicatievak en werkte voor diverse opdrachtgevers. Ook is zij bekend met het interimvak, doordat zij eerder via SchaalX verschillende interim-opdrachten heeft gedaan. Haar vakkennis in combinatie met passie voor werken met mensen maakt volgens SchaalX deze functie een nieuwe uitdaging.

De Bruijn versterkt de backoffice en brengt ruime ervaring in administratieve functies met zich mee. Hiervoor werkte zij als administratief medewerker op inkoop, waar zij voornamelijk verantwoordelijk was voor het verwerken van kostenfacturen.

Aanvulling

Ingrid Schipper, managing partner SchaalX, over de uitbreiding van SchaalX: ‘Het is fijn dat we in deze krappe arbeidsmarkt zelf twee professionele en ervaren medewerkers hebben aangetrokken die een waardevolle aanvulling zijn op ons team. Met hulp van hen leiden we de groei van ons bureau in goede banen en zijn we in staat nog steeds de beste digital-, marketing- en communicatieprofessionals te vinden voor interim opdrachten en vaste posities.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken