Voort lanceert campagne gericht op jonge technici

Voort lanceert campagne gericht op jonge technici
  • Bureaus
  • 12 sep 2018 @ 11:19
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DoelgroepenCampagnes

Voort richt zijn pijlen op Nederlandse jongeren van 20-35 jaar met een technische achtergrond. In samenwerking met Fitzroy heeft de technisch detacheerder een campagne gelanceerd waarin een connectie wordt gemaakt met de belevingswereld van die doelgroep.

Met hulp van animators Elroy Klee en Timothy Wagenar heeft Fitzroy een poging gedaan om die wereld tot leven te brengen. In de campagne zien we een combinatie van 3D en foto-elementen die een aansprekende stijl moet creëren in het drukbevolkte reclameblok.

Marnix Tiggeloven, eigenaar van Fitzroy, laat weten: 'Door ook de huisstijl onder handen te nemen, hebben we het hele imago van Voort verfrist en online-proof gemaakt, zodat het merk nu naadloos kan aansluiten op de belevingswereld van die technische jongeren.'

In de campagne wordt gebruik gemaakt van 'daily pillar advertising'. 'Zo wordt er elke dag consistent een andere regel gecommuniceerd die gelijk blijft op alle media. Dit betekent dat men bijvoorbeeld 's maandags banners, pre-rolls en radiocommercials tegenkomt met de regel 'Als je liever een brug bouwt dan een online imago. So what?!', en dinsdag weer een compleet andere.'

Bekijk de campagne hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken