Voort lanceert campagne gericht op jonge technici
- Bureaus
- 12 sep 2018 @ 11:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DoelgroepenCampagnes
- 12 sep 2018 @ 11:19
- Lucas Boon
Voort richt zijn pijlen op Nederlandse jongeren van 20-35 jaar met een technische achtergrond. In samenwerking met Fitzroy heeft de technisch detacheerder een campagne gelanceerd waarin een connectie wordt gemaakt met de belevingswereld van die doelgroep.
Met hulp van animators Elroy Klee en Timothy Wagenar heeft Fitzroy een poging gedaan om die wereld tot leven te brengen. In de campagne zien we een combinatie van 3D en foto-elementen die een aansprekende stijl moet creëren in het drukbevolkte reclameblok.
Marnix Tiggeloven, eigenaar van Fitzroy, laat weten: 'Door ook de huisstijl onder handen te nemen, hebben we het hele imago van Voort verfrist en online-proof gemaakt, zodat het merk nu naadloos kan aansluiten op de belevingswereld van die technische jongeren.'
In de campagne wordt gebruik gemaakt van 'daily pillar advertising'. 'Zo wordt er elke dag consistent een andere regel gecommuniceerd die gelijk blijft op alle media. Dit betekent dat men bijvoorbeeld 's maandags banners, pre-rolls en radiocommercials tegenkomt met de regel 'Als je liever een brug bouwt dan een online imago. So what?!', en dinsdag weer een compleet andere.'
Bekijk de campagne hieronder:
VOORT | WORK YOUR LOVE from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing