'Enjoy the doing' nieuwe Brabantia campagne

'Enjoy the doing' nieuwe Brabantia campagne
  • Bureaus
  • 15 okt 2018 @ 11:05
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In oktober lanceert Brabantia een nieuwe campagne voor meerdere Europese markten (UK, Duitsland, België, Nederland, Frankrijk, Spanje) met thema 'Enjoy the doing.'

De campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door TBWA\NEBOKO gebaseerd op de beproefde Disruption methode en resulteerde in een campagne om huishoudelijke klusjes tot positieve rituelen om te buigen. Deze geïntegreerde merkcampagne gaat over een groot aantal producten en categorieën waaronder de sink side collectie, Bo Touch Bin en strijkplanken. Deze campagne is te zien in online videos.

Opdrachtgever: Brabantia; Tijn van Elderen, Romke Swinkels, Anne Slaats, Emma Haraldsson

Bureau: TBWA\NEBOKO in samenwerking met BOVIL en Mindshare.

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken