Frieda Ulsamer de Waard vertrekt bij Kokoro

Frieda Ulsamer de Waard vertrekt bij Kokoro
  • Bureaus
  • 30 okt 2018 @ 09:24
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • StrategiePersonaliaCreatieReclame

Na ruim drie jaar stopt Frieda Ulsamer de Waard als CSD/partner bij Kokoro Amsterdam. Reden voor haar vertrek is het veranderende bureaulandschap, de manier waarop zij daar tegenaan kijkt en hoe het bureau zich hieraan aanpast. Haar taken worden overgenomen door mede-oprichter Merlijn van Vliet.

Frieda Ulsamer de Waard over haar vertrek: 'De reclamewereld verandert en ik ook; de manier van werken met klanten, het werk en de honorering, geven mij niet meer de voldoening die ik altijd heb gehad. Bij Kokoro prediken wij dat iedereen altijd zijn of haar hart moeten volgen. Dat ga ik nu ook doen. Ik duik het diepe in en ga op zoek naar iets nieuws. Marketingcommunicatie is mijn basis, maar ik wil daar graag een meer maatschappelijke bijdrage aan toevoegen. Wat dat precies gaat worden zal blijken. Ik heb veel vertrouwen in de manier waarop Kokoro deze nieuwe fase in gaat, heb het bedrijf en de mensen in mijn hart gesloten, en blijf ze graag volgen.'

Merlijn van Vliet: 'Frieda heeft een ongelofelijke bijdrage aan Kokoro geleverd. Aan het bedrijf, de mensen, de klanten, te veel om op te noemen. Wij gaan nu een nieuwe fase in waarin we ons blijven richten waar we goed in zijn; positionerende merkcampagnes. Maar ook gaan we experimenteren met nieuwe vormen van onze dienstverlening. Verder zoeken we meer de samenwerking met de bedrijven uit het MakerStreet netwerk, waar we vanaf januari bij zijn aangesloten. Kortom, spannende nieuwe tijden voor iedereen.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken