'Gouden Zagers' Glenn en Boudewijn gaan freelancen

'Gouden Zagers' Glenn en Boudewijn gaan freelancen
  • Bureaus
  • 3 okt 2018 @ 10:39
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PersonaliaCreatieMakers

Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman, voorheen creatief team bij Being There, gaan freelance. Het team, bekend van Kaan's Stream Store van ABN Amro en de Miele PowerWash, won onlangs nog de Gouden Zaag 2018.

‘Na vijf jaar bij bureaus te hebben gewerkt zijn we toe aan iets nieuws’, zegt Boudewijn Bosman. ‘We zien dat er ontzettend veel mooie, kleinere merken zijn die een creatieve uitdaging hebben, maar het budget missen om een compleet reclamebureau in te huren. Precies die merken willen wij gaan helpen.’

Naast directe klussen voor kleinere merken willen de ambitieuze 'Gouden Zagers' van 2018 zich ook richten op reclamebureaus. Glenn van de Dood: ‘Onze kracht ligt in bedenken van spraakmakende concepten die zichzelf doorvertellen. Voor elk bureau met een klus die hierom vraagt gaan we graag aan de slag.’

Het werk van Glenn en Boudewijn is te bekijken op www.glennenboudewijn.nl

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken