HP schakelt Herc in voor nieuwe campagne

HP schakelt Herc in voor nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 2 okt 2018 @ 12:26
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

HP wil met een nieuwe inktservice genaamd Instant Ink meer bekend staan als 'sexy'. Om aan die wens te voldoen heeft het merk het nieuwe reclamebureau Herc en artiest Akwasi ingeschakeld. Bekijk hier de kleurrijke beelden.

Het idee: met Instant Ink zit je nooit meer zonder inkt, want vlak voordat je inkt opgaat krijg je automatisch nieuwe thuisgestuurd. 'Instant Ink is een handige service, maar niet per se sexy. Het product zelf is -letterlijk- wel heel kleurrijk. Dat hebben we er uitgepikt en groot gemaakt', zo laten Rogier de Bruin en Emilio de Haan, founders en creative directors van Herc, weten.

In de commercial voor Instant Ink zien we het inktproces en de service verbeeld worden door een groep 'smooth walkers', gestyled in de kleuren van de cartridges. Akwasi (onder meer bekend van DWDD) is de spokesperson.

Stefan Vermeul, marketing manager printing bij HP, over de keuze voor Herc: 'We wilden een energieke, impactvolle campagne met een duidelijke boodschap, die zich echt onderscheidt van al het andere dat je in een blok ziet. Herc heeft eerder laten zien dat ze durven te vernieuwen en dat is exact wat we als HP willen bereiken.'

De campagne is op tv en online te zien.

Voor Herc, dat dit jaar is opgericht, is dit de tweede campagne. Eerder sprong het werk van Uniform of the free voor G-star in het oog.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken