Hornbach-campagne zet in op service
- Bureaus
- 8 okt 2018 @ 08:26
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - KlantenMarketingCommercialsCampagnes
- 8 okt 2018 @ 08:26
- Jeroen Mirck
Een groot assortiment, een ruime voorraad, een webshop, deskundig advies en de laagste prijs. Bijna elke retailer claimt het te hebben. Maar wat heb je eraan als de service ontbreekt? In zijn nieuwe campagne stelt Hornbach jou die vraag.
Online oriënteren, artikelen reserveren, dezelfde middag ophalen en inladen bij de drive-in. Bij Hornbach vloeit alles in elkaar over: online en offline, assortiment en advies. Dat wil de nieuwe campagne van het Duitse reclamebureau Heimat benadrukken.
'We stellen alles in het werk om het klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken', zegt Maarten Post, marketingmanager Hornbach Bouwmarkt Nederland. 'Niet het assortiment, maar die tevreden klant is ons product. We zijn er voor wie weet wat hij nodig heeft en snel aan de slag wil gaan, maar ook voor degenen die advies willen en hulp bij de realisatie van een project. Altijd tegen de laagste prijs, het hele jaar door.'
Zes commercials
De basis van de campagne wordt gevorm door zes tv-commercials. Allemaal opgenomen in de reusachtige bouwmarkten van Hornbach. Gedreven doe-het-zelvers die staan te popelen om hun project aan te pakken, worden in beeld gebracht. Dankzij de services van Hornbach kunnen ze meteen aan de uitvoering beginnen.
Zo maakt heel Nederland kennis met de bezorgservice, verhuurservice én montageservice van de bouwmarktketen. Want wat heb je aan die ruime keuze in badkamermeubels met deskundig advies tegen de laagste prijs, als je niemand hebt om die badkamer bij jou thuis te installeren?
Waar zou je zijn zonder Hornbach?
De boodschap: waar zou je zijn zonder de uitgebreide services van Hornbach? Die boodschap staat centraal en wordt uiteraard met een gezonde dosis Hornbach-waanzin in beeld gebracht.
De nieuwe campagne is sinds vrijdag te zien op televisie en wordt crossmediaal ingezet. De campagne wordt ook onder de aandacht gebracht via radio, out of home, onlinevideo en display, social media en print.
Credits
Opdrachtgever: Hornbach
Bureau: Heimat, Berlijn
Productie: Kanu Film, Berlijn
Regie: André Maat
Fotografie: Peter Matjasko
Creatie: Fabienne Müller en Gunnar Zimmer
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing