Isobar stelt global client partner aan
- Bureaus
- 16 okt 2018 @ 10:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 16 okt 2018 @ 10:12
- Sjaak Hoogkamer
Isobar stelt per direct Vanessa de Groot aan als global client partner om internationale groei te realiseren vanuit Amsterdam en hiermee Isobar’s wereldwijde positie te versterken. In deze rol is De Groot verantwoordelijk voor de groei van Isobar’s global accounts, waaronder Philips.
De Groot was hiervoor werkzaam bij Delaware Consulting, waar zij verantwoordelijk was voor digitale innovatie. Bij Mirabeau en Studio Dumbar was ze verantwoordelijk voor het beantwoorden van complexe digitale transformatievraagstukken met behulp van technologie en strategisch design. Daarnaast heeft ze 8 jaar ervaring in het adviseren van Europese bedrijven die de Chinese markt wilden betreden. Haar ervaring in het kunnen aanjagen van transformatie-inspanningen in Azië is van toegevoegde waarde voor klanten van Isobar die de groeiende kansen in APAC willen benutten.
Martech
Sven Huberts, directeur van Strategic Growth EMEA: ‘Onze ambitie is om ‘experience agency of record’ te worden. Dat houdt in dat we ons bezighouden met alle elementen die klantervaring beïnvloedt binnen marketing, ecosystemen en products & services. Met Vanessa’s diepgaande kennis van martech oplossingen in combinatie met haar consultancy expertise, zorgen dat we Isobar versterken in een competitief innovatie landshap.’
De Groot rapporteert aan Huberts en zal nauw samenwerken met Chief Client Officer, Sue McCusker. De laatstgenoemde werkt vanuit Londen, waar het wereldwijde hoofdkantoor van Dentsu Aegis Network is gevestigd.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing