Lassie zet bord centraal in nieuwe merkpropositie

Lassie zet bord centraal in nieuwe merkpropositie
  • Bureaus
  • 3 okt 2018 @ 15:52
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ConsumentenFoodCampagnes

Lassie bestaat ruim vijftig jaar maar vraagt zich tegelijkertijd af wat anno 2018 de rol is die het voor de huidige consument vertolkt. Samen met reclamebureau Epidemie ontwikkelde het rijstmerk een nieuwe campagne waarin het bord centraal staat.

Volgens Lassie zijn veel mensen druk maar wil men tegelijkertijd wel graag gezond en vers eten. 'En ook al zijn er genoeg alternatieven voor opwarmen, afhalen of laten bezorgen, zelf koken blijft het summum van lekker en gezond eten. Het geeft een goed gevoel.'

Paul Stam, marketing manager bij Lassie, laat weten: 'Als merk vertolken we in principe twee rollen. We zijn aan de ene kant een facilitator van de goede basis en aan de andere kant een inspirator zodat je altijd zonder gedoe iets lekkers en gezond op je bord hebt.'

Michiel Klein Schiphorst, creatief director van Epidemie, voegt daaraan toe: 'Je kunt nog zoveel willen vertellen als merk, maar uiteindelijk draait het toch allemaal om het bord dat je voor je hebt. Een ongelooflijk simpel inzicht dat ons veel ruimte geeft om de komende tijd mee te communiceren op alle niveaus.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken