Lassie zet bord centraal in nieuwe merkpropositie
- Bureaus
- 3 okt 2018 @ 15:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ConsumentenFoodCampagnes
- 3 okt 2018 @ 15:52
- Lucas Boon
Lassie bestaat ruim vijftig jaar maar vraagt zich tegelijkertijd af wat anno 2018 de rol is die het voor de huidige consument vertolkt. Samen met reclamebureau Epidemie ontwikkelde het rijstmerk een nieuwe campagne waarin het bord centraal staat.
Volgens Lassie zijn veel mensen druk maar wil men tegelijkertijd wel graag gezond en vers eten. 'En ook al zijn er genoeg alternatieven voor opwarmen, afhalen of laten bezorgen, zelf koken blijft het summum van lekker en gezond eten. Het geeft een goed gevoel.'
Paul Stam, marketing manager bij Lassie, laat weten: 'Als merk vertolken we in principe twee rollen. We zijn aan de ene kant een facilitator van de goede basis en aan de andere kant een inspirator zodat je altijd zonder gedoe iets lekkers en gezond op je bord hebt.'
Michiel Klein Schiphorst, creatief director van Epidemie, voegt daaraan toe: 'Je kunt nog zoveel willen vertellen als merk, maar uiteindelijk draait het toch allemaal om het bord dat je voor je hebt. Een ongelooflijk simpel inzicht dat ons veel ruimte geeft om de komende tijd mee te communiceren op alle niveaus.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing