Lodewijk van der Peet vertrekt bij BeyenMeyer

Lodewijk van der Peet vertrekt bij BeyenMeyer
  • Bureaus
  • 31 okt 2018 @ 00:01
  • 13011 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • StrategiePersonaliaReclameCreatie

Lodewijk van der Peet verlaat reclamebureau BeyenMeyer. Zijn taken worden overgenomen door Yvonne Bruysters en Erwin Kleinjan.

In 2013 werd Van der Peet creatief en algemeen directeur van BeyenMeyer. Aangezien het bureau veel projecten en accounts binnenhaalde (onder meer Beter Bed, Tweakers, Sparta, Beddenreus, Rode Kruis, Brand New Day, Plantina, MLine, Conservatrix en Nutramin) stelde hij al snel een creatieve directie aan (Roeland Verboom en Francel Verlaat) zodat hij zich volledig op het management kon storten.

Ontslagronde na vertrek Kruidvat

Begin dit jaar zegde Kruidvat na elf jaar zijn account op bij BeyenMeyer. ‘Kruidvat maakte ruim de helft van de omzet uit’, zegt Van der Peet. ‘Daarom moest ik een flink aantal medewerkers de wacht aanzeggen. Dat ging me niet in de koude kleren zitten. Ik heb genoten van het managing director-schap de afgelopen vijf jaar, maar verheug me er nu weer op om nog een paar jaar met beide poten in de klei te staan. Als freelancer, interimmer, communicatiemanusje van alles.’

Van der Peet was jarenlang columnist voor MarketingTribune, maar schrijft ook geregeld voor andere vaktitels.

Foto: Kees Rijken

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken