Newslab PR-partner van TEDx Amsterdam

Newslab PR-partner van TEDx Amsterdam
  • Bureaus
  • 10 okt 2018 @ 11:34
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRContentEvenementCommunicatie

NewsLab ondersteunt dit jaar TEDx Amsterdam bij de PR-activiteiten rondom de tiende editie van het evenement. De samenwerking draait om content en mediarelaties, ook voor de TEDx Amsterdam Awards.

TEDxAmsterdam bestaat tien jaar. The Big X wordt groots gevierd op 29 november 2018 in Internationaal Theater Amsterdam op het Leidseplein. In de afgelopen tien jaar is TEDxAmsterdam uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende TED-events van de wereld.

Tijdens The Big X wordt er gekeken naar de toekomst van de stad Amsterdam en verder. Ook dit jaar betreden inspirerende denkers, doeners en dromers het podium om het publiek te inspireren onder het mom “Ideas worth spreading.'

Ideeën en verhalen

'Als Amsterdams PR-bureau werken we graag mee aan de zichtbaarheid van één van de meest inspirerende evenementen van de stad', zegt Talitha Dirkzwager van NewsLab. 'We kijken ernaar uit om onderdeel te zijn van de TEDx-gemeenschap. Een inspirerende groep mensen met verschillende achtergronden die allemaal bezig zijn met één gezamenlijk doel: ideeën en verhalen zichtbaar maken die de moeite waard zijn om te verspreiden. Iets waar we als NewsLab dagelijks mee bezig zijn voor onze klanten. We kijken ernaar uit om deze inspiratie te gaan ervaren en delen.'

Het programma en de line-up worden op een later moment gedeeld. De kaartverkoop is woensdag 3 oktober gestart. De Regular Tickets zijn reeds uitverkocht. De speciale Friends Packages die de bezoeker net dat beetje extra geven zijn nog wel verkrijgbaar.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken