Inzenden SAN Accent is verlengd tot 10 januari 2019

Inzenden SAN Accent is verlengd tot 10 januari 2019
  • Bureaus
  • 4 jan 2019 @ 10:34
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • ContentAwards

De deadline voor het jaarlijkse SAN Jaarboek nadert alweer met rasse schreden. Adverteerders en bureaus kunnen hun beste reclamewerk en campagnes van het jaar 2018 nog tot 10 januari 2019 inzenden voor het SAN-jaarboek. Het zal dan beoordeeld worden door één van de elf SAN-jury’s.

Het nieuwe SAN Jaarboek 2018 geeft weer een compleet overzicht van het opvallendste, creatiefste en effectiefste reclamewerk van dat jaar. Van online actie tot landelijke campagne. Reserveren van een plek in het jaarboek kan nog tot 10 januari a.s.

De Reclameparels is een eenmalige categorie die speciaal vanwege het 30-jarig bestaan van de SAN in het leven wordt geroepen. Per merk kan slechts één campagne uit de afgelopen dertig jaar ingezonden worden. Voor de beoordeling van het ingezonden werk wordt een jury samengesteld met dertig specialisten uit de afgelopen dertig jaar van zowel adverteerders als bureauzijde.

Ga hier naartoe voor meer informatie.

De SAN Accenten worden uitgereikt op donderdag 23 mei 2019. Kaarten reserveren kan hier.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken