SuperHeroes is global lead agency voor Quinny
- Bureaus
- 16 okt 2018 @ 10:22
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - VideoMerkenCampagnesKlanten
- 16 okt 2018 @ 10:22
- Jeroen Mirck
Creatief bureau SuperHeroes Amsterdam is na een pitch gekozen als lead agency voor Quinny, zustermerk van Maxi-Cosi. De eerste campagne gaat deze week van start in Europa.
Quinny valt onder het Canadese moederbedrijf Dorel Juvenile, dat behalve Maxi-Cosi ook eigenaar is van Bébé Confort. Een superspecialist dus. Quinny staat aan de vooravond van een aangescherpte merkpositionering met een aantal nieuwe producten die in de aanloop naar 2019 verschijnen.
'Om in deze drukke markt op globaal niveau onderscheidend te zijn, is een frisse kijk nodig op onze online marketingcommunicatie. Die vonden we in de aanpak van SuperHeroes', zegt Nina Rosenthal, Global Brand Experience Manager van Quinny en Maxi-Cosi.
Lifestyle-merk voor kinderwagens
Als onderdeel van het Canadese Dorel Juvenile positioneert Quinny zich als hét fashion- en lifestyle merk onder de kinderwagens. Quinny richt zich wereldwijd op actieve ouders die samen met hun kinderen vol in het leven staan. Het merk zoekt hierbij een digital first aanpak voor hun belangrijke markten in Europa, Azië, Latijns-Amerika en de Verenigde Staten.
'Dit sluit naadloos aan op het profiel van SuperHeroes', zegt Django Weisz Blanchetta, Managing Director van SuperHeroes Amsterdam. 'We hebben veel ervaring in het uitrollen van campagnes in uiteenlopende internationale markten, waar we ook met ons bureau zitten, zoals de VS en Azië. Met de ambitie van Quinny kunnen we als echte creative business partner opereren en strategisch slim en uitgesproken werk creëren.'
Video-campagne voor Hubb
De eerste campagne in de nieuwe stijl is voor de 'Hubb', de nieuwste kinderwagen van Quinny. De online video-campagne laat zien dat hoe bijzonder een eerste of tweede kindje in je leven ook is, je er met de Hubb helemaal klaar voor bent.
SuperHeroes is een internationaal reclamebureau met een digitaal DNA. In de afgelopen negen jaar heeft het bureau innovatieve en onderscheidende campagnes gemaakt voor onder andere Asus, Converse, MTV, Coca-Cola, Heineken, Eurojackpot, Essent, Energiedirect.nl en ING. SuperHeroes heeft vestigingen in Amsterdam, New York en Singapore.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing