Fitzroy wint pitch AkzoNobel

Fitzroy wint pitch AkzoNobel
  • Bureaus
  • 27 nov 2018 @ 12:18
  • 12199 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenStrategieKlantenPitches

Na een strategische en creatieve pitch heeft AkzoNobel het bureau Fitzroy aangewezen als lead agency voor de Nederlandse markt. Het bureau gaat onder meer aan de slag op de merken Flexa, Sikkens en Trimetal.

Marnix Tiggeloven: 'AkzoNobel heeft een aantal toonaangevende merken en hele duidelijke doelstellingen voor de komende jaren. Aan ons de taak in deze dynamische markt op een impactvolle manier een bijdrage te leveren aan deze doelstellingen.'

Brieke Hillen, marketing director AkzoNobel Decorative Coatings: 'Vanaf onze eerste meeting was er gelijk een hele goede klik. Fitzroy heeft laten zien dat ze een goede strategische sparringpartner is en zowel voor merk als sales oog heeft. We hebben veel zin om met hen aan de slag te gaan.'

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken