Gerard Joling shopt zingend bij Lidl

Gerard Joling shopt zingend bij Lidl
  • Bureaus
  • 9 nov 2018 @ 12:00
  • 15130 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • Instore marketingCommercialsCampagnesReclameEndorsement

De opvolger van George Baker als boegbeeld van de Lidl-campagne is Gerard Joling. Ook is de Reservoir Dogs-setting ingewisseld voor die van een musical. Joe Public maakte ook deze nieuwe campagne.

Lidl heeft zijn 'Bake-off'-afdeling verder verbeterd. Bij vrijwel alle winkels kon je al elk uur vers afgebakken broodjes kopen en nu heeft Lidl ook nog eens een groot assortiment biologische broden en broodjes. Onlangs bewees BNNVara-programma Kassa dat Lidl de goedkoopste in biologisch is. 'Met de komst van de biologische bakkerij wordt bewust eten wel heel gemakkelijk', aldus Lidl. 

Na het succes van vorig jaar met George Baker en zijn 'Lidl Brown Bag' speelt dit jaar Gerard Joling de hoofdrol met zijn vertolking van het bekende Maywood-nummer 'Rio'. Joling verbastert deze cultklassieker tot 'Bio'.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken