Gerard Joling shopt zingend bij Lidl
- Bureaus
- 9 nov 2018 @ 12:00
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - Instore marketingCommercialsCampagnesReclameEndorsement
- 9 nov 2018 @ 12:00
- Jeroen Mirck
De opvolger van George Baker als boegbeeld van de Lidl-campagne is Gerard Joling. Ook is de Reservoir Dogs-setting ingewisseld voor die van een musical. Joe Public maakte ook deze nieuwe campagne.
Lidl heeft zijn 'Bake-off'-afdeling verder verbeterd. Bij vrijwel alle winkels kon je al elk uur vers afgebakken broodjes kopen en nu heeft Lidl ook nog eens een groot assortiment biologische broden en broodjes. Onlangs bewees BNNVara-programma Kassa dat Lidl de goedkoopste in biologisch is. 'Met de komst van de biologische bakkerij wordt bewust eten wel heel gemakkelijk', aldus Lidl.
Na het succes van vorig jaar met George Baker en zijn 'Lidl Brown Bag' speelt dit jaar Gerard Joling de hoofdrol met zijn vertolking van het bekende Maywood-nummer 'Rio'. Joling verbastert deze cultklassieker tot 'Bio'.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing