MassiveMusic en Nike winnen bij LIA Awards
- 6 nov 2018 @ 10:27
- Jeroen Mirck
Creatief muziekbureau MassiveMusic heeft bij de London International Awards zilver gewonnen voor de Nike-campagne 'Awaken the Phantom' in de categorie Music Adaptation. De commercial bejubelt voetbalskills.
MassiveMusic was het enige Nederlandse bureau dat maandagavond in de prijzen viel in New York bij de uitreiking van de LIA Awards. In totaal werden 705 LIA awards uitgereikt verdeeld over 40 landen.
Lodewijk Pottker, Executive Creative Producer bij MassiveMusic: 'Justice will prevail is niet alleen maar een gezegde. Het is wat er gebeurde met de muziek in deze campagne: een mashup tussen 'Genesis' en 'Heavy Metal' van het Franse elektronische muziekduo Justice. Het was een voorrecht om deel uit te maken van deze epische trip, om een soundtrack te creëren die sound design en dialoog ondersteunen, terwijl je mag werken met deze twee killer-tracks.'
Barbara Levy, president van LIA: 'The music that is created in Amsterdam speaks volumes for the creative talent that is available there to lift the art of music to the next level.'
MassiveMusic is een creatief internationaal muziekbureau met studio’s in Amsterdam, Berlijn, Londen, New York, Los Angeles en Tokio. Overtuigd van de sociale waarde en verbindende kracht van muziek, opereert het bedrijf op het zakelijke en creatieve snijvlak tussen muziek en merken. MassiveMusic ontwikkelt muziekstrategieën voor global brands, produceert en componeert muziek voor commercials, TV- en interactieve producties. Het scout en koppelt onbekend en opkomend talent aan internationale marketingcampagnes en creëert innovatieve muziekactivaties voor bedrijven.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing