MassiveMusic en Nike winnen bij LIA Awards

MassiveMusic en Nike winnen bij LIA Awards
  • Bureaus
  • 6 nov 2018 @ 10:27
  • 14275 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenVoetbalCampagnesAward

Creatief muziekbureau MassiveMusic heeft bij de London International Awards zilver gewonnen voor de Nike-campagne 'Awaken the Phantom' in de categorie Music Adaptation. De commercial bejubelt voetbalskills.

MassiveMusic was het enige Nederlandse bureau dat maandagavond in de prijzen viel in New York bij de uitreiking van de LIA Awards. In totaal werden 705 LIA awards uitgereikt verdeeld over 40 landen. 

Lodewijk Pottker, Executive Creative Producer bij MassiveMusic: 'Justice will prevail is niet alleen maar een gezegde. Het is wat er gebeurde met de muziek in deze campagne: een mashup tussen 'Genesis' en 'Heavy Metal' van het Franse elektronische muziekduo Justice. Het was een voorrecht om deel uit te maken van deze epische trip, om een soundtrack te creëren die sound design en dialoog ondersteunen, terwijl je mag werken met deze twee killer-tracks.'

Barbara Levy, president van LIA: 'The music that is created in Amsterdam speaks volumes for the creative talent that is available there to lift the art of music to the next level.'

MassiveMusic is een creatief internationaal muziekbureau met studio’s in Amsterdam, Berlijn, Londen, New York, Los Angeles en Tokio. Overtuigd van de sociale waarde en verbindende kracht van muziek, opereert het bedrijf op het zakelijke en creatieve snijvlak tussen muziek en merken. MassiveMusic ontwikkelt muziekstrategieën voor global brands, produceert en componeert muziek voor commercials, TV- en interactieve producties. Het scout en koppelt onbekend en opkomend talent aan internationale marketingcampagnes en creëert innovatieve muziekactivaties voor bedrijven.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken