McDonald's volgt kersverse ouders op eerste avondje uit

McDonald's volgt kersverse ouders op eerste avondje uit
  • Bureaus
  • 14 nov 2018 @ 10:18
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMerkenReclame

McDonald’s is 'Always Open for Good Times': speciale momenten worden vaak met een Big Mac gevierd. Denk aan een verjaardag, het halen van je rijbewijs of een gewonnen voetbalwedstrijd. Met dit inzicht maakte TBWA\Neboko een ontroerende film over het eerste avondje uit na het krijgen van een kind.

​Opa en oma zijn opgeroepen, de flesjes melk staan klaar, een lijst met handige zaken hangt op de ijskast. Alles is door de kersverse moeder tot in de puntjes voorbereid. Ze heeft haar mooiste jurk aangetrokken en heeft zin in een avondje uit met haar man. Tegelijkertijd kost het haar ontzettend veel moeite om hun kleintje achter te laten en uit handen te geven.

Op weg naar het restaurant kijken ze elkaar aan, de vader voelt feilloos aan wat er in zijn vrouw omgaat. Ze besluiten langs de McDrive te rijden en terwijl ze voor hun deur geparkeerd staan, genieten ze van hun burgers en het mooiste uitzicht dat ze zich kunnen wensen. Tijdens de film klinkt een langzamere en pure cover van 'I think we’re alone now'.

Credits

Opdrachtgever: McDonald's | Bureau: TBWA\Neboko | Productiebureau: Pink Rabbit | Edit: Martin Heijgelaar | Muziek: Massive Music | Geluid: Good Sounds | Post: Captcha | Mediabureau: OMD



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken