McDonald's volgt kersverse ouders op eerste avondje uit
- Bureaus
- 14 nov 2018 @ 10:18
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMerkenReclame
- 14 nov 2018 @ 10:18
- Jeroen Mirck
McDonald’s is 'Always Open for Good Times': speciale momenten worden vaak met een Big Mac gevierd. Denk aan een verjaardag, het halen van je rijbewijs of een gewonnen voetbalwedstrijd. Met dit inzicht maakte TBWA\Neboko een ontroerende film over het eerste avondje uit na het krijgen van een kind.
Opa en oma zijn opgeroepen, de flesjes melk staan klaar, een lijst met handige zaken hangt op de ijskast. Alles is door de kersverse moeder tot in de puntjes voorbereid. Ze heeft haar mooiste jurk aangetrokken en heeft zin in een avondje uit met haar man. Tegelijkertijd kost het haar ontzettend veel moeite om hun kleintje achter te laten en uit handen te geven.
Op weg naar het restaurant kijken ze elkaar aan, de vader voelt feilloos aan wat er in zijn vrouw omgaat. Ze besluiten langs de McDrive te rijden en terwijl ze voor hun deur geparkeerd staan, genieten ze van hun burgers en het mooiste uitzicht dat ze zich kunnen wensen. Tijdens de film klinkt een langzamere en pure cover van 'I think we’re alone now'.
Credits
Opdrachtgever: McDonald's | Bureau: TBWA\Neboko | Productiebureau: Pink Rabbit | Edit: Martin Heijgelaar | Muziek: Massive Music | Geluid: Good Sounds | Post: Captcha | Mediabureau: OMD
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing