Ohra op wintersport zonder paarse krokodil

Ohra op wintersport zonder paarse krokodil
  • Bureaus
  • 9 nov 2018 @ 09:32
  • 7673 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameMerkenCampagnesCommercials

Deze winter volgt de Ohra-campagne het vaste stel Rob en Els tijdens hun wintersportvakantie. Mocht er op de piste onverhoopt iets misgaan - en ze hebben op een of andere manier regelmatig pech - dan claimt de verzekeraar het ze als klant zo makkelijk mogelijk te maken.

Aangezien ze voor een aanvullende zorgverzekering hebben gekozen, wordt na een ski-ongeluk spoedeisende zorg in het buitenland volledig vergoed. En terug in Nederland hebben ze altijd vrije zorgkeuze, zonder extra kosten achteraf. Kort gezegd: 'Zorg. Zonder. Gedoe.' Of zoals Ohra dat noemt: verzekeren zonder paarse krokodillen.

De campagne wordt uitgerold via online kanalen, radio, outdoor en tv. In een eerste commercial zien we het Ohra-koppel in een helikopter door een winters landschap met besneeuwde bergtoppen vliegen, waarbij opvalt dat ze niet allebei evenveel genieten van het schitterende uitzicht.

Credits

Opdrachtgever: Ohra

Bureau: Joe Public

Verantwoordelijk bij klant: Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek, Myrthe Hosmus

Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn

Producer bureau: Merel Groenenboom

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Collin Maas, Wikke van der Burg

Regisseur: Mattias Schut

Regisseur online videos: Antoine Houtsma

DOP: Menno Westendorp

Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold

Grading & Online: Ambassadors

Special effects & 3D: Ambassadors

Geluidsstudio: FC Walvisch



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken