Orange Lions zoekt juryleden voor Cannes

Orange Lions zoekt juryleden voor Cannes
  • Bureaus
  • 21 nov 2018 @ 14:29
  • 12500 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • AwardReclameCannes

Orange Lions is op zoek naar Nederlandse juryleden voor het reclamefestival in Cannes. Geïnteresseerden kunnen zich nog aanmelden tot vrijdagmiddag.

Als vertegenwoordiger van Cannes Lions in Nederland timmert Orange Lions al jarenlang publicitair aan de weg. Het werven van juryleden is ook een van de taken van de organisatie. Daarvoor nadert de deadline, dus helpt MarketingTribune even mee om de Cannes-jury te optimaliseren met goede Nederlandse vakgenoten.

Kerrie Finch, oprichter van FinchFactor, zegt als boegbeeld van Orange Lions: 'As an organization, Cannes Lions continues to innovate and adapt, to stay ahead as industry leaders in an ever-changing global market. Next year will see new focus on the themes that are impacting business and creativity today.'

Nederland presteert goed

Finch vindt dat Nederland als klein land altijd goed presteert in Cannes. 'As a country, the Netherlands punches well above our weight when it comes to creative excellence on an international stage. We have an impressive 12 jurors representing our country next year. I’m delighted that Cannes Lions is committed to inclusion and diversity on juries, involving 50 countries across the branded communications ecosystem. This includes jurors from major brands and production companies, to creative agencies and branded content providers.' 

Netherlands kan komend jaar rekenen op plekken in de volgende twaalf jury's: Film Craft, PR, Design, Social & Influencer, Entertainment, Music, Creative Data, Film (alleen shortlist), Direct (alleen shortlist), Brand Experience & Activation (alleen shortlist) en ook alleen shortlist voor Media.

Deadline en voorwaarden

Wie interesse heeft kan uiterlijk vrijdag 23 november 2019 (17:00 uur) een mail sturen naar kerrie@orange-lions.nl. Daarin de volgende informatie: naam, functie, bedrijf, concern, geslacht, nationaliteit, LinkedIn-profiel en contactgegevens (ook van een extra contactpersoon). In maximaal 250 woorden kan worden uitgeweid over zowel eerdere juryfuncties als zelf gewonnen prijzen in de afgelopen vier jaar. Vergeet ook geen twee juryvoorkeuren door te geven.

Het Cannes Lions International Festival of Creativity vindt plaats van 17 tot 22 juni 2019.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken