Plus laat klanten The Voice of Holland intenser beleven

Plus laat klanten The Voice of Holland intenser beleven
  • Bureaus
  • 7 nov 2018 @ 09:16
  • 15369 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • EntertainmentCampagnesCommercialsActivatieTelevisie

Plus Supermarkten haakt actief in op het negende seizoen van The Voice of Holland. Dit jaar kun je het populaire tv-programma op een bijzondere manier beleven dankzij het partnership tussen TVOH en de retailer.

Hoe zou het zijn om auditie te doen op het podium? Benieuwd naar de spanning in de kleedkamer of backstage? Of wil je de longen uit je lijf zingen met oud-kandidaten van The Voice of Holland? Dit seizoen kunnen fans de talentenjacht extra intens beleven met de VR-app van Plus en andere exclusieve gadgets.

Energize ontwikkelde in samenwerking de campagne in samenwerking met JWT Amsterdam, TCC, DFFRNT Media en Giesbers.

Spaaractie voor TVOH-gadgets

Vanaf deze week spaar je bij Plus Supermarkten voor gadgets zoals een premium VR-viewer, draadloze koptelefoons en een selfiestick met microfoon. De spaaractie wordt komende weken aangejaagd in een 360-graden campagne via de kanalen televisie, instore en online met branded content, banners en social ads op Facebook, Instagram en Snapchat.

Om iedereen mee te krijgen in de beleving van TVOH-gadgets zijn online video’s ontwikkeld, waarmee ingezoomd wordt op een specifieke gadget, met een knipoog naar de zangkwaliteiten van menig Nederlander. 

Sta middenin The Voice

Met speciaal voor Plus ontwikkelde VR-app en bijbehorende content waan je je als kijker middenin The Voice of Holland. Gedurende tien weken unlock je iedere week een nieuwe VR-experience in de app. Via de wekelijkse hah-folders, op Plus.nl en op de sociale kanalen van de supermarkt worden unieke codes verspreid om nieuwe video's te starten.

Robin Pas, creative director van Energize: 'Door gebruik te maken van unieke herkenbare elementen van The voice of Holland en met een knipoog in te zoomen op de zangkwaliteiten van Nederland vergroten we de hebberigheid voor de exclusieve en leuke gadgets waar je voor spaart bij Plus.'

Annemiek Moerman, online communicatiemanager van Plus Supermarkten: 'Voor deze loyaliteitscampagne mét VR content van Plus hebben we samengewerkt met veel verschillende partijen. Energize heeft zichzelf wederom bewezen als juiste online strategische partner voor PLUS, door unieke video content te produceren waarmee we onze klanten via verschillende online kanalen kunnen bereiken.'

Credits

Opdrachtgever: Plus Supermarkten

Concept & ATL: JWT Amsterdam

Online activatie: Energize

Loyaliteitspartner: TCC

VR App & content: DFFRNT Media

POS: Giesbers



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken